جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 29952
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با توجه به افزایش روند شیوع ویروس کووید ۱۹، بنا به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا در این استان، هرگونه آموزش حضوری دانش‌آموزان در مدارس شهرستان‌هایی که وضعیت این بیماری در آنها قرمز اعلام شده‌است، از روز شنبه ۱۹ مهرماه به مدت یک هفته تعطیل است.

تاریخ انتشار: شنبه ، 19 مهر 1399 - 02:04

ایرنا؛ مجید اجرایی روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا محدودیت‌های جدید از تاریخ ۱۹تا ۲۵ مهرماه اعمال شده که براساس بخشی از آن همه آموزش‌های حضوری (رسمی، کلاس‌های تقویتی و فوق برنامه) در مدرسه‌های واقع در شهرستان‌های قرمز و نارنجی استان بوشهر در این مدت تعطیل است.

آموزش حضوری مدارس در شهرستان‌های قرمز استان بوشهر تعطیل شد

وی بیان کرد: براین اساس مدرسه‌های شهرستان‌های بوشهر، تنگستان، دشتی و گناوه، دشتستان و دیلم تعطیل و مدارس مناطق دیر، کنگان، جم، عسلویه و بردخون که شرایط کرونا در آنها زرد اعلام شده‌است، دایر است.

اجرایی گفت: نحوه حضور و فعالیت کادر اداری و آموزشی به تشخیص مدیران مدرسه‌ها به نحوی که هیچ واحد آموزشی تعطیل نباشد، خواهد بود.

بدیهی است در این مدت، آموزش‌های مجازی در همه شهرستان‌ها و مناطق برقرار است.

برای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا و رسیدن به شرایط عادی با موافقت وزیران کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محدودیت‌های یک هفته‌ای در شهرستان‌های قرمز این استان از روز شنبه ۱۹ مهرماه اعمال می‌شود.

بر اساس این محدودیت‌ها همه مدرسه‌ها، مراکز حوزه علمیه، رستوران، کافی شاپ‌ها، قهوه خانه‌ها و مراکز ورزشی تعطیل می‌شوند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا