جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 29833
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مهدی طارمی و سردار آزمون به عنوان دو آقای گل فصل گذشته فوتبال اروپا در اردوی تیم ملی حضور دارند.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 16 مهر 1399 - 04:39

“ورزش سه”، فصل گذشته فصل درخشانی برای لژیونرهای ایرانی بود و آن ها در لیگ های مختلف اروپایی به موفقیت رسیدند. بی گمان دو نفر از موفق ترین لژیونرهای ایرانی که قابل مقایسه با نسل طلایی فوتبالیست های ایرانی در قاره سبز نیز هستند، مهدی طارمی و سردار آزمون خواهند بود؛ بازیکنانی که یکی فوتبالش در روسیه ساخته شده و دیگری پس از درخشش در ایران و قطر، مورد توجه پرتغالی ها قرار گرفت و حالا در بهترین تیم لیگ این کشور توپ می‌زند.

 

 

طارمی و آزمون که فصل گذشته با پیراهن ریوه آوه و زنیت به کفش طلا دست یافتند، حالا در اردوی تیم ملی حضور دارند و احتمالا زوج خط حمله ایران را هم تشکیل خواهند داد. آن ها رابطه صمیمانه و بسیار خوبی باهم دارند و بارها در برنامه های تلویزیونی نیز این موضوع را ثابت کرده اند اما این رابطه خوب، فقط به خارج از زمین محدود نمی‌شود و آن ها در زمین مسابقه هم هماهنگ ویژه ای با یکدیگر پیدا کرده اند.

 

این دو در لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور دارند و آنجا هم باید با تیم های قدرتمندتر دیدار کنند اما عملیات اصلی آن ها برای فوتبال ایران نه درخشش با پیراهن پورتو و زنیت بلکه کمک به دراگان اسکوچیچ برای صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود.

 

این دو که برای کسب عنوان آقای گلی در اروپا روی هم ۳۵ گل زدند، در شرایطی پای به اردوی تیم ملی برای دیدار با ازبکستان و مالی گذاشته اند که بهترین گلزنان کنونی تیم ملی هم هستند و تلاش دارند تا جای خود را در تاریخ فوتبال ملی ایران باز کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا