پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 29718
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : فدراسیون فوتبال زمان آغاز رقابتهای لیگ دسته یک را رسما اعلام کرد و دوشنبه ۱۲ آبان این بازی ها کلید خواهد خورد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 14 مهر 1399 - 18:41

فوتبال بوشهر طی هفته های گذشته برخی قدیمی ها و یک از مسئولان باشگاه شاهین شهرداری برای گرفتن مجوزهای لازم رایزنی ها را کرده اند و حتی تا وزارت کشور هم خبرهای خوبی دریافت شده اما گویا از داخل شهرداری و مسئولان مربوطه علاقه ای به هزینه کردن در فوتبال ندارند.

شاید دستگیری های اخیر در شورای شهر بوشهر و البته شرایط اقتصادی کشور، مهمترین عامل این روزهای شاهین شهرداری باشد و حتی یک منبع آگاه به خبرنگار ما اعلام کرد اگر تا آخر هفته اتفاق خاصی رخ ندهد ،امتیاز تیم را فروخته خواهد شد و یکی از سهمیه های لیگ دسته اول کشور  بنام بوشهر به راحتی از بین خواهد رفت!

فعلا هیچ مسئول و نهادی از استانداری گرفته تا شهرداری که حتی شهردار هم ندارد اظهار نظری نکرده اما اگر فوتبال و ورزش در استان بوشهر مسئولی داشته باشد، باید این نکته را در نظر بگیرند که با عدم تیمداری شاهین شهرداری همه رده های پایه این باشگاه که اتفاقا در لیگ‌های سطح بالای کشوری حضور دارند به حال خود رها خواهند شد و بیش از ۲۰۰ بازیکن فوتبال و خانواده های آنها این اتفاق تلخ را فراموش نخواهند کرد!


برچسب ها: #شاهین بوشهر
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا