شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 29563
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : فرمانده انتظامی شهرستان کنگان، با تکذیب مطلب منتشر شده در خصوص قتل ناموسی دختری نوجوان به دست برادرش، گفت: به گفته خانواده متوفی او خودکشی کرده است.

تاریخ انتشار: شنبه ، 12 مهر 1399 - 07:16

روابط عمومی نیروی انتظامی؛ سرهنگ رهام رضایی بیان کرد: دو روز پیش خبری مبنی بر خودکشی دختر نوجوانی به مرکز فوریت‌های پلیس اعلام شد که گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی به همراه مقام قضایی در محل حادثه حضور یافتند.

 

او ادامه داد: در بررسی‌های اولیه، معاینه جسد و محل وقوع خود کشی، هیچ گونه علایمی دال بر وقوع قتل در بدن این دختر نوجوان مشاهده نشد و جسد او برای بررسی‌های بیشتر و یافتن علت تامه فوت در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفته است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان افزود: مطالبی در فضای مجازی مطرح شده که دختر نوجوانی چند روز پیش با انگیزه ناموسی به دست برادرش کشته شده و پزشکی قانونی نیز خفگی او را تایید کرده است؛ که این مطالب شایعه سازی بوده است و تکذیب می‌شود.

 

رضایی عنوان کرد: به محض اعلام خودکشی پرونده مقدماتی تشکیل و یک تیم ویژه از کاراگاهان پلیس رسیدگی به پرونده را بر عهده گرفته‌اند و  خانواده متوفی در اظهارات خود به صراحت اعلام کرده اند موضوع فوت فرزندشان خودکشی است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا