جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 29540
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : فدراسیون فوتبال ایران درباره مباحث منتشره پیرامون موضوع پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.

تاریخ انتشار: جمعه ، 11 مهر 1399 - 20:02

 “ورزش سه”، طی ساعات اخیر شایعاتی پیرامون حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل استفاده از بازیکنان جدید منتشر شد که از همان ابتدا به نظر می‌آمد چندان صحت نداشته باشد.

 

ماجرا از این قرار بود که برخی رسانه‌ها شایعاتی مبنی بر اینکه پرسپولیس بخاطر ممنوعیت نقل و انتقالاتی به دلیل شکایت برانکو ایوانکوویچ، اجازه ثبت قرارداد و استفاده از بازیکنان جدیدشان را بنابر حکم فیفا نداشتند، اما فدراسیون فوتبال ایران تمام این موضوعات را رد کرد.

 

در بیانیه فدراسیون فوتبال ایران آمده است:

«بر این اساس و پیرو اخبار کذب منتشره توسط برخی از حاشیه سازان به اطلاع می‌رساند رای مربوط به پرونده شکایت برانکو ایوانکوویچ از باشگاه پرسپولیس، روز ۱۲ آگوست(۲۲ مردادماه) به باشگاه و فدراسیون ابلاغ و باشگاه پرسپولیس از آن تاریخ یک ماه فرصت داشته است بدهی خود به وی را پرداخت و رسید پرداختی را برای فیفا و فدراسیون فوتبال کشورمان ارسال نماید.

 

با توجه به عدم پرداخت بدهی ظرف مهلت مقرر، از تاریخ ۱۲ سپتامبر(۲۲ شهریورماه) پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به مدت یک فصل بسته خواهد ماند. بدیهی است به محض پرداخت بدهی توسط باشگاه و ارسال اسناد مثبته، پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز خواهد شد.

 

گفتنی است، تمام نقل و انتقالات پرسپولیس در بازه زمانی تعیین شده و قبل از تاریخ ۱۲ سپتامبر صورت گرفته است.»


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا