پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 29507
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : رئیس اداره صمت دشتستان گفت: ۱۳۲ واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری صنعتی در ابن شهرستان وجود دارد که ۳۲ واحد یعنی حدود ۲۵ درصدشان فعالیت ندارند.

تاریخ انتشار: جمعه ، 11 مهر 1399 - 12:54

باشگاه خبرنگاران / شهسوار قایدی با اشاره به اینکه ۷۵ درصد واحد‌های تولیدی در این شهرستان فعال هستند، بیان کرد: طبق وضعیت موجود ۱۳۲ فقره واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال و اشتغال دو هزار و ۹۴۰ نفر در این شهرستان وجود دارد که از این تعداد، ۱۰۰ واحد تولیدی فعال و بقیه غیرفعال هستند.

او فعال سازی واحد‌های صنعتی را از رویکرد‌های تحقق شعار جهش تولید دانست و ادامه داد: در راستای فعال سازی واحد‌های صنعتی راکد تلاش لازم با همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی مرتبط درمرکز استان در دست اقدام و پیگیری است.

رئیس اداره صنعت معدن وتجارت دشتستان افزود: اولویت اصلی و برنامه‌ریزی‌ها باید بر فعال‌سازی واحد‌های تولیدی راکد در کنار جذب سرمایه‌گذار جدید متمرکز باشد.

قایدی توزیع بسته‌های حمایتی دولت را ضروری دانست و عنوان کرد: توزیع بسته‌های حمایتی دولت و تامین زیرساخت‌ها در شهرک و ناحیه‌های صنعتی در حفظ فعالیت واحد‌های فعال و آغاز به کار مراکزی که تعطیل شده‌اند، ضروری است.

او تاکید کرد: بسته‌های حمایتی براساس نیاز و بررسی کارگروه‌ها و کمیسیون‌های تخصصی توزیع شود.

رئیس اداره صنعت معدن وتجارت دشتستان با اشاره به اینکه حمایت از واحد‌های تولیدی جزء اولویت‌های وزارت صمت به شمار می‌رود، گفت: در جلسات رفع موانع تولید و کارگروه‌های اشتغال و سرمایه گذاری، ضمن بررسی برطرف شدن موانع برای فعال شدن واحد‌های تولیدی راکد، برای حمایت از واحد‌های تولیدی فعال قدم‌های موثری برداشته می‌شود.

 


برچسب ها: #دشتستان #صمت
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا