شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 29429
تعداد نظرات: ۰
طعمه حریق ۲۰۰ واحد صنفی؛

بوشهر صبح امروز در طی آتش سوزی بازارچه ساحلی شهر دیلم، که توسط مدیریت بحران و نیروهای مردمی اقداماتی برای مهار آتش انجام شد که شعله های آتش به شکل کلی مهار شده و واحدهای فعال در مرحله کولینگ یا سرد کردن آتش و محل حادثه هستند.

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 10 مهر 1399 - 13:51

مدیرکل بحران استانداری بوشهر در تشریح جزئیات این حادثه به ایسنا گفت: متاسفانه کل بازارچه مذکور در مساحت حدود ۲۳۱۵ مترمربع دچار حریق یا آتش سوزی شده که شامل ۲۰۰ واحد صنفی توزیعی اجناس عموما خارجی و داخلی است.

به گزارش ایسنا، سقف بازارچه مذکور به دلیل وضعیت خاص فایبرگلاس و تمام واحدهای صنفی مستقر در محل بازارچه طعمه آتش شده اند.

جهانگیر دهقانی توضیح داد: از جمله اقدامات صورت گرفته به منظور مهار آتش سوزی مذکور بازارچه ساحلی دیلم اعزام ۷ دستگاه ماشین آتش نشانی، اعزام ۴ تانکر آبرسان کمکی، اعزام آمبولانس اورژانس شهری به منظور کمک به حادثه دیدگان احتمالی، اعزام واحد اتفاقات برق و آب به منظور اقدامات احتیاطی در حوزه شبکه برق و گاز منطقه مذکور که مجموع واحدهای عملیاتی و ‌اتفاقات از دستگاه های اجرایی عضو مدیریت بحران شهرستان و شهرستانهای همجوار و تاسیسات نفت و گاز مستقر در شهرستان برای کمک به اطفا حریق و اقدامات احتیاطی لازم در محل حادثه مستقر شده و همراهی کردند.

وی افزود: همچنین نیروی انتظامی و پلیس راهور نیز با هدف کنترل نظم و امنیت مردمی و ترافیک ایجاد شده در محدوده مذکور از ابتدای حادثه وجود داشته است.

گفتنی است هنوز علت دقیق حادثه آتش سوزی مشخص نشده و پس از اطفا کامل حریق و کنترل آتش از سوی این موضوع بررسی خواهد شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا