شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 29396
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس از دستور وزیر بهداشت مبنی بر اقدام فوری برای تجهیز و راه اندازی بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر خبر داد.

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 10 مهر 1399 - 12:44

بنا به اعلام دفتر نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، عبدالکریم جمیری در ملاقات با وزیر بهداشت و معاونین این وزارتخانه موضوعات مرتبط با حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر را پیگیری کرد و دستور لازم برای تسریع روند اجرایی طرح‌هاای این حوزه صادر شد.

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1399/7/9/12678945_241.jpg

با توجه به به کمبود تخت‌های ویژه بیمارستانی در استان و اهمیت شرایط ویژه شیوع کرونا، نخستین کار نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در حوزه درمان، تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر بوده است که با نظر موافق وزیر و دستور ویژه او و معاون درمان این وزارتخانه به زودی شاهد ارسال تجهیزات مورد نیاز آن خواهیم بود.

پیگیری تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان شهر دیلم، مرکز ناباروری بوشهر و آزمایشگاه کرونا مرکز استان از دیگر مواردی است که در این نشست‌ها مطرح و با دستور موافق دکتر نمکی، وزیر و دکتر جانبابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مقرر شد در روند اجرایی آن‌ها تسریع صورت پذیرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا