پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 29291
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : باشگاه استقلال به صورت رسمی اعلام کرد که ۴ بازیکن با این تیم به تهران برنمیگردند.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 7 مهر 1399 - 15:52

ورزش۳//این چهار بازیکن همان اسامی مدنظر و مورد انتظار هواداران استقلال هستند که به همراه تیم به تهران بازنمیگردند. شیخ دیاباته، علی کریمی، روزبه چشمی و میلیچ.

دو بازیکن خارجی استقلال طبعا به دلیل پایان فصل و لزوم بازگشت به خانه استقلال را همراهی نمی کنند اما علی کریمی و روزبه چشمی در شرایطی به تهران بازنمیگردند که به نظر می رسد قصد دارند در فصل آینده در لیگ ستارگان قطر به کار خود ادامه دهند.

موضوع بازنگشتن روزبه چشمی به توافق اولیه او با ام الصلال مربوط می شود و اگر او به ایران باز میگشت، برای حضور مجدد به قطر، باید پروسه قرنطینه دو هفته ای را طی میکرد که این مسئله ممکن بود توافق او با ام الصلال را بر هم بزند. چرا که تا پایان زمان نقل و انتقالات فوتبال قطر زمان زیادی باقی نمانده است و اگر چشمی این مدت زمان را در قرنطینه به سر می برد، عملا فصل نقل و انتقالاتی فوتبال قطر به پایان می رسید.

علی کریمی نیز برای مذاکره با تیم های خواهانش، از قطر راهی استانبول ترکیه شد. با توجه به قوانین، هر کسی که قصد داشته باشد وارد کشور قطر شود، باید دو هفته در قرنطینه به سر می برد به همین دلیل امکان اینکه کریمی به یکی از تیم های قطری بپیوندند، غیر ممکن بود. جریان چشمی با کریمی متفاوت است چرا که مدافع استقلال از قبل با تیم ام الصلال به توافق رسیده و حتی گفته می شود با این تیم نیز قراردادی امضا کرده است به همین دلیل چشمی در قطر ماندگار شد تا بعد از اتمام قرنطینه، به ام اصلال ملحق شود.

کریمی که در ابتدا قصد حضور در قطر و ملحق شدن به کاروان استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را نداشت، پس از مذاکره ای که با مدیران این تیم داشت، راهی دوحه شد و استقلال را در سه دیدار الشرطه، الاهلی و پاختاکور همراهی کرد. حالا هافبک خلاق و موثر آبی پوشان رهسپار ترکیه شده تا با تیم های خواهانش وارد مذاکره شود.

حالا و در حالیکه احمد سعادتمند و دیگر مدیران استقلال به دلیل عملکرد ضعیف و پرحاشیه در زمینه انتخاب سرمربی آینده آبی پوشان زیر شدیدترین انتقادهای هواداران استقلال قرار دارند، در صورت جدایی این ۴ بازیکن با شرایط سختی روبرو خواهند شد.

پس از سفر سعادتمند به ایتالیا، تنش و جدال بین مجیدی سرمربی وقت استقلال و احمد سعادتمند این تیم بالا گرفت که این حواشی، به قیمت از دست رفتن قهرمانی در جام حذفی شد. هواداران استقلال که با وعده جذاب بازگشت استراماچونی ترجیح دادند شکست در فینال حذفی را به دست فراموشی بسپارند تا کادر مدیریتی این تیم تمام تلاشش را برای بازگشت استرا به کار بگیرد، حالا دیگر نه استرایی در کار است و هم اینکه ۴ ستاره کلیدی و تأثیرگذار تیم نیز در آستانه جدایی از استقلال قرار دارند.

سعادتمند که روزهای سختی را در کادر مدیریتی استقلال می گذارند حالا و پس از شکست در پروژه بازگشت استراماچونی و در صورت جدایی دیاباته، میلیچ، چشمی و کریمی، ممکن است به مشکل بزرگی بخورد که بر روی ادامه همکاری او با استقلال تأثیر بگذارد. بخصوص اینکه که سه نفر از این بازیکنان با آبی پوشان قرارداد دارند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا