پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 29277
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : ​مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: این اداره کل و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوشهر در زمینه خدمات اطفا حریق، امداد و نجات تفاهمنامه همکاری امضا کردند.​

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 7 مهر 1399 - 14:05

روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، سیاوش ارجمندزاده در آیین امضا تفاهمنامه همکاری با شهرداری بوشهر اظهار داشت: در راستای پیگیری و تامین ایمنی در برابر سوانح، حوادث، حفاظت از سلامت افراد، جلوگیری از آسیب به اموال مردم در هر گونه حوادث طبیعی و با هدف افزایش همکاری متقابل و ایجاد سهولت در انجام عملیات اطفائی و امداد این تفاهمنامه همکاری با سازمان آتش‌نشانی شهرداری بندر بوشهر به امضا رسید.
اداره کل بنادر و دریانوردی و سازمان آتش‌نشانی بوشهر تفاهمنامه همکاری امضا کردند ​
وی بیان کرد: همکاری متقابل در زمینه آتش‌نشانی، همکاری متقابل جهت اعزام واحدهای آتش‌نشانی، امداد و نجات به محل سانحه در حد مقدورات از دیگر مفاد تفاهمنامه است.
ارجمندزاده ادامه داد: اطلاع رسانی سانحه و یا حوادث آتش‌سوزی به مقامات مسئول استانی و سازمانی و براساس چارت سازمانی متبوع، همکاری و مشارکت جهت کسب امکانات و تجهیزات لازم امداد و نجات از ستاد کل بحران استان و یا دیگر سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌های استانی، همکاری و هماهنگی لازم جهت تسریع در تردد واحدهای آتش‌نشانی و امداد و نجات از  دیگر موارد گنجانده شده در تفاهمنامه مشترک با سازمان آتش‌نشانی شهرداری بندر بوشهر است.
وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک آتش‌نشانی برای کارکنان و همکاری مشارکت جهت برگزاری مانورهای آمادگی مشترک آتش‌نشانی، امداد و نجات از جمله موارد همکاری مشترک اداره کل بنادر و دریانوردی استان و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر بوشهر است.
ارجمندزاده ادامه داد: این اداره کل آمادگی دارد تا در راستای تفاهمنامه یاد شده مانوری مشترک با حضور واحدهای آتش‌نشانی دستگاه‌های مرتبط اجرایی کند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر بوشهر گفت: تفاهمنامه همکاری در زمینه خدمات اطفاء حریق و امداد و نجات منجر به افزایش توانمندی‌ها برای مقابله با حوادث خواهد شد.
فیصل محبی افزود: این تفاهمنامه همچنین ایجاد کننده یک زبان مشترک و واحد برای مدیریت مطلوب‌تر حوادث در زمینه آتش‌سوزی است.
وی عنوان کرد: ایجاد تعامل بین دستگاه‌ها بدون شک به افزایش توانایی مقابله با حوادث و کاهش مخاطرات احتمالی نیز کمک شایانی خواهد کرد.

تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا