سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 29271
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر: پوشش بیمه ای برای همه آحاد و اقشار جامعه در سرلوحه کار سازمان بیمه سلامت قرار دارد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 7 مهر 1399 - 13:03

روابط عمومی بیمه سلامت استان بوشهر// دکتر پرویز رمضانی در نشستی که بصورت حضوری و ویدیو کنفرانس با مدیران و کاربران دفاتر پیشخوان طرف قرارداد سراسر استان برگزار شد ،گفت : ایجاد پوشش بیمه ای برای همه آحاد و اقشار جامعه در سرلوحه کار سازمان بیمه سلامت قرار دارد و اطلاع رسانی به مردم و آگاه نمودن آنها نسبت به اهمیت پوشش بیمه سلامت برای برخورداری از خدمات در زمان بیماری ، یک وظیفه اجتماعی است که همه از جمله دفاتر پیشخوان که بیشترین ارتباط را با مردم دارند باید نسبت به آن متعهد باشند.

وی بیان نمود : در وضعیت فعلی و شیوع بیماری کرونا اطلاع رسانی جهت تحت پوشش قرارگرفتن و استفاده از مزایای بیمه سلامت در مواجهه با بیماری و درمان کرونا ضروری است.

دکتر رمضانی گفت : اطلاع رسانی درخصوص ارزیابی وسع باید به صورت گسترده انجام شود تا کسانیکه نیازمند هستند و از نظر درآمدی در سطح پائینی قرار دارند ، بتوانند دفترچه رایگان دریافت نموده و از مزایای بیمه سلامت استفاده نمایند و کسانی که توانایی مالی دارند نیز در پرداخت حق بیمه مشارکت نمایند تا منابع مالی پایداری برای سلامت جامعه فراهم شود.

مدیرکل بیمه سلامت تأکید کرد : با توجه به اینکه دفاتر پیشخوان طرف قرارداد ، با دیگر نهادها و سازمانها نیز قرارداد دارند ، باید سعی شود ضمن استفاده از این ظرفیت و امکان اطلاع رسانی عمومی ، خللی در ارائه خدمت به بیمه شدگان این سازمان ایجاد نشود و مراجعین و بیمه شدگان مورد تکریم قرار گیرند .
مدیرکل بیمه سلامت ضمن مهم خواندن نقش کاربران دفاتر پیشخوان در ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان ، بر لزوم برخورداری کاربران از حقوق قانونی طبق ضوابط و مقررات جاری کشور و حفاظت و صیانت از سلامت آنان در شرایط کنونی تأکید کرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا