پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 29260
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی گفت: طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی به ارزش ۵۰ میلیارد تومان در استان بوشهر به‌مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در حال افتتاح است.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 7 مهر 1399 - 11:54

سردار علی رزمجو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی توسط سپاه پاسداران اظهار داشت: با تدابیر مقام معظم رهبری، طرح‌های محرومیت‌زدایی مورد توجه سپاه پاسداران قرار گرفته است.

طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه به ارزش 50 میلیارد تومان در استان بوشهر اجرا شد

وی، از تشکیل بانک اطلاعاتی مناطق محروم استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تمام نقاط محروم و صعب‌العبور  برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی شناسایی و در بانک اطلاعاتی سپاه استان بوشهر ثبت شده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف استان خبر داد و خاطرنشان کرد: پروژه‌های موردنیاز نقاط محروم استان بوشهر شناسایی، مورد موافقت مرکز کشور قرار گرفته و اجرایی شده است.

سردار رزمجو با اشاره به اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سال جاری تصریح کرد: امسال طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی به ارزش ۵۰ میلیارد تومان در استان بوشهر به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در حال افتتاح است و برخی هم در دیگر مناسبت‌ها افتتاح می‌شود.

وی، تحویل ۷۰۰ مسکن مددجویی کمیته امداد استان را یکی از این پروژه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران امام صادق(ع) و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با هماهنگی کمیته امداد توانسته تاکنون یک‌هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد تکمیل کند و تحویل مددجویان دهد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ساخت پل‌ها، راه‌های مواصلاتی، خانه‌های عالم، ترمیم و بازسازی مساجد، مدارس، طرح‌های آبخیزداری و آبرسانی را از جمله پروژه‌های اجرایی‌شده دانست و گفت: این طرح‌ها که در دستور کار قرار دارد در مناسبت‌های مختلف افتتاح و تحویل جامعه هدف می‌شود.

سردار رزمجو، ساخت زمین چمن مصنوعی ورزشی در دور افتاده‌ترین نقاط با مرکزیت روستاها را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: اکنون عملیات ساخت این زمین چمن مصنوعی آغاز شده و در حال گذر مراحل نهایی است.

وی، با بیان اینکه نهضت خدمت رسانی به مناطق محروم و مردم مستضعف از رسالت‌های سپاه است گفت: در شرایط کرونایی هم سپاه پاسداران در رسیدگی به نیازمندان خدمات ارزنده‌ای ارائه کرده‌ است و بسته‌های معیشتی عرضه می‌کند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: خوشبختانه تاکنون ۱۵۰ هزار بسته معیشتی ارزاق عمومی بین نیازمندان استان بوشهر توزیع شده و در دهه آخر ماه صفر هم در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر این بسته‌های معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان آذوقه شامل برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی و دیگر مایحتاج با افتخار، عزت و حفظ کرامت انسانی تقدیم نیازمندان می‌شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا