جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 29244
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: کاروان نذر آب هلال احمر استان بوشهر به هرمزگان اعزام می‌شود.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 7 مهر 1399 - 09:03

کاروان نذر آب هلال احمر استان بوشهر به هرمزگان اعزام می‌شودغلامرضا حاجیانی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: کاروان نذر آب با همکاری خیرین و داوطلبین و با محوریت جمعیت هلال احمر استان بوشهر به استان هرمزگان اعزام می‌شود.

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان بوشهر در طرح نذر آب سه که با هدف مقابله با خشکسالی و مشکلاتی که این مقوله برای هموطنان در استان هرمزگان پیش آورده می‌شتابد و برای سومین سال متوالی است که این طرح توسط سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور اجرا می‌گردد، و از ۸ تا ۱۱ مهر ماه میهمان شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان خواهد بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر اضافه کرد: اجرای طرح نذر آب ۳ با هدف مقابله با تبعات بی آبی در چهار استان کشور که دچار خشکسالی شده‌اند انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: استان بوشهر به عنوان یکی از استان‌های معین و استان مازندران به عنوان استان پشتیبان در طرح است که در چهار روستای شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان حضور پیدا خواهند کرد.

حاجیانی بیان کرد: طرح ملی نذر آب ۳ امسال در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کرمان و هرمزگان اجرا شده و یا در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر با استقرار در ۴ روستای شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان خدمات رفع مشکلات آبی اهالی روستا از جمله اهدا منبع آب و طرح ویزیت و داروی رایگان و حضور متخصصین پزشک، و سایر خدمات درمانی را انجام خواهد داد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از خدمات استان بوشهر برای تهیه بسته حمایتی، معیشتی و بهداشتی و با همکاری خیرین در زمینه‌های بهداشتی، غذایی و نوشت افزار ویژه خانوارهای کم برخوردار خبر داد که در اجرای طرح و به همراه کاروان سلامت، این اقلام تقدیم اهالی محل خواهد شد.

برگزاری کلاس‌های آموزشی کمک‌های اولیه و امدادی و کلاس‌های روانشناختی از دیگر برنامه‌های جانبی طرح مذکور خواهد بود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا