جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 29216
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : فرماندار دیر گفت: ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبار سفر رئیس جمهوری به این استان به بیمارستان امام هادی (ع) این شهرستان تخصیص یافت.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 6 مهر 1399 - 20:42

ایرنا/ کریم علی حسنی در آیین تقدیر از مدافعان سلامت شهرستان دیر افزود: یکی از دغدغه مسئولان و مردم این شهرستان تکمیل و راه‌اندازی بخش زنان و زایشگاه بیمارستان دیر بود که با کمک ۱۷ میلیارد ریالی خیران و شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تجهیزات خریداری و بزودی این بخش فعال خواهد شد.

۴۰ میلیارد ریال به بیمارستان دیر بوشهر تخصیص یافت

فرماندار دیر بیان کرد: راه‌اندازی بیمارستان یکی از انتظارات بحق مردم این شهرستان بود که با درایت و مساعدت ویژه وزیر بهداشت محقق و یکی از دستاورد بزرگ دولت تدبیر و امید به شمار می‌رود.

وی گفت: از زمان شروع ویروس کرونا هفت هزار و ۵۱۶ بازرسی و نظارت بهداشتی در بخش‌های محتلف شهرستان دیر انجام شد که از این تعداد ۸۰ مورد به  تشکیل پرونده و ۵۰ مورد تعطیل واحد صورت گرفته است که نشان می دهد که مردم اصول بهداشتی را رعایت می‌کنند.

فرماندار دیر خواستار نظارت بیشتر و دقیق تر بر رعایت اصول بهداشتی مدارس شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: از ابتدای شروع بیماری کرونا ۲۰ نفر از کارکنان این شبکه مبتلا شدند و اکنون همگی بهبود یافته‌اند.

احمد آخوندی افزود: تاکنون ۱۱۵ بیمار در این شهرستان مبتلا به ویروس کرونا شدند که از این تعداد ۲۵ بیمار جان خود را از دست دادند.

وی از مردم خواست با ماسک زدن و رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از شرکت در تجمع‌ها و مراسم عمومی با شبکه بهداشت و درمان همکاری کنند.

در این آیین با لوح سپاس و هدایایی از مدافعان سلامت قدردانی شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا