پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 29191
تعداد نظرات: ۰
وحید امیر

وحید امیر

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 6 مهر 1399 - 18:45

اقدامات برخی از نمایندگان استان بوشهر بیانگر این است که رفتار و اندیشه های آنان پس از ورود به مجلس تغییر معناداری با دوران تبلیغات انتخابات کرده است.
این‌قدر رفتارها و تصمیمات نابخردانه و نابجا که ربطی به توسعه استان ندارد از نمایندگان دیده ایم که بارها آرزو کرده ایم ای کاش نمایندگان همانند دوران تبلیغات انتخابات که ژست روشنفکری و مردم دوستی می‌گرفتند بودند.

جریان از این قرار است که مجلس انقلابی، طرحی را در دستور کار قرار داده است که به موجب آن محدودیت بر پیام رسان های خارجی اعمال می شود و شاید در آینده نزدیک مجبور شویم برای همیشه از واتساپ و اینستاگرام و دیگر پیام رسان ها خداحافظی کنیم.

البته دو تن از نمایندگان استان که خود به طور چشمگیری از این پیام رسان های خارجی استفاده می کنند پای این طرح را امضا کرده‌اند و این نماینده کسی نیست جز آقایان جمیری و شیخ موسی احمدی؛ دو نماینده ای که اگر مواضع آنها را در ایام تبلیغات انتخابات مجلس مرور کنیم می‌بینیم که مملو از سخنانی چون آزادی بیان، تامین منافع مردم، احترام به حقوق شهروندی و احترام به خواسته های جوانان است.

ما در دوران تبلیغات انتخابات با توجه به شناختی که از این نمایندگان اصولگرا داشتیم پیش بینی چنین روزهایی را می کردیم و می دانستیم که این دست وعده‌ها و تبلیغات جنبه پوپولیستی دارد و بعد از اینکه خرشان از پل گذشت به تمامی وعده ها پشت کرده و بر اساس تصمیمات لیدرهای مجلس عمل خواهند کرد.

هنوز چیزی از آغاز مجلس نگذشته بود که حرفمان به وقوع پیوسته و آقایان جمیری و شیخ موسی احمدی بدون در نظر گرفتن مشکلات اساسی و معیشتی مردم به سراغ طرح‌های بی‌اهمیتی چون محدودیت بر فضای مجازی رفته‌اند.

ناراحتی ما زمانی دو چندان میشود که این دو نماینده نهایت استفاده را از پیام رسان های خارجی جهت بازتاب عملکردشان می کنند و جناب جمیری از توییتر که فیلتر شده است بیشترین بهره را جهت برجسته نمودن نقش خویش و انعکاس دیدگاهش می نماید.

این دو نماینده تصمیمات لیدرهای مجلس را بر حل مشکلات اساسی حوزه شان ترجیح داده و فوریت طرح ها و مسائل از نظر آنها توجه به معضلات و مشکلات مردم استان نیست بلکه توجه به تصمیمات بزرگان و سردسته های مجلس است.

هیچ شکی وجود ندارد که این پیام رسان ها قابلیت های قابل توجهی در اختیار مردم قرار داده و به اقرار مسئولان امر فیلترینگ نتوانسته جلوی دسترسی مردم به رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی را بگیرد.
در کدام فضا سیر می کنید که تاثیر پیام رسان ها و فضای مجازی را در زندگی روزمره مردم نمی بینید. به بهانه صیانت از حقوق کاربران بیش از این مردم خصوصاً جوانان را خشمگین نکنید. شما اگر به فکر حقوق کاربران هستید به فکر طرحها و روشهایی باشید تا با آموزش قشرهای مختلف جامعه در پیشگیری از آسیبهای فضای مجازی اقدام شود.

مردم به حقوق خود واقف هستند و شما بهتر است فکری به حال مشکلات و چالش های استان نمایید که با حضور شما بر مسند نمایندگی مجلس روز به روز بیشتر و عمیق تر شده است.

مطمئن باشید تهدیدات شبکه های اجتماعی، بیشتر از تصمیمات و رفتار نابخردانه شما نمایندگان مجلس نیست؛ چطور کسب و کارهای اقتصادی که با این فضا در حال فعالیت هستند را نادیده گرفته اید؟
با ندیدن عمدی صورت مسئله و حواله دادن مردم به رسانه ملی آیا میشود از حقوق کاربران صیانت کرد؟؟

مردم نسبت به رسانه ملی بی اعتماد هستند و این دست تصمیمات شما تاثیری بر افزایش مخاطبان صدا و سیما نخواهد داشت. بنابراین ابتدائا اعتماد جامعه را جلب نموده و سپس ادعای صیانت از حقوق مردم نمایید


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا