جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 28944
تعداد نظرات: ۰

حسین صالحیان با رای اعضای شورای شهر به عنوان شهردار بوشهر انتخاب شد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 18 شهریور 1399 - 14:32

در جلسه عصر دوشنبه شورای اسلامی شهر بوشهر که از ساعت ۱۴ تا ۲۱ با موضوع ارائه برنامه گزینه های شهرداری بندر بوشهر برگزار شد، نهایتا صالحیان با ۵ رای به عنوان شهردار انتخاب و برای صدور حکم به وزارت کشور معرفی شد.

 

صالحیان در سوابقش معاون خدمات شهری شهرداری یزد، مدیریت سازمان فضای سبز و تاکسیرانی این شهرداری را در کارنامه داشته است.

 

“سعید برزگرزاده” معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه دو و “محمد فرخ زاده”مدیر سابق سازمان فرهنگی شهرداری شیراز دیگر گزینه های شهرداری مرکز استان بودند که هرکدام ۳ رای کسب کردند.

همچنین کیوان هاشم زاده عضو شورا نیز تنها رای خود را داشت.

 

قهر ۳ عضو شورا بعد از انتخاب نشدن گزینه آنها

جلسه علنی شورای شهر با حضور خبرنگاران از ساعت ۱۴ با اعلام برنامه های برزگرزاده، سپس صالحیان، فرخ زاده و هاشم زاده تا ساعت ۲۱ طول کشید.

هرکدام از کاندیداها حدود ۱٫۵ ساعت به اعلام برنامه های خود و پاسخ به پرسش های اعضای شورا پرداختند، هرچند فقط از هاشم زاده به عنوان آخرین گزینه سوالی پرسیده نشد.

پس از پایان یافتن سخنان گزینه های شهرداری، اعضای شورا برای دقایقی بصورت غیرعلنی وارد شورا و سپس رای گیری انجام شد.

از حاشیه های این جلسه، قهر هاشم زاده، توسلی و آسایش و خودداری از امضای صورتجلسه رای گیری بود. آنها سپس از شورا خارج شدند و به تماس های بعدی هیات رییسه برای برگشت به جلسه پاسخ ندادند.

پس از دعوت رییس شورا از خبرنگاران به صحن جهت ارائه توضیحات، با درخواست برزگرزاده، رییس شورا پذیرفت که امضای صورتجلسه را به فردا موکول کند تا این سه عضو نیز همراهی کنند.

در جریان انتخاب شهردار جدید بوشهر، ۵ رای حسین صالحیان توسط ابوذر دهدار، پویا دولابی، طاهره شمشیری، روح الله نصرتی و ندا عبدالله زاده داده شد.

همچنین عبدالخالق برزگرزاده، اکبر توسلی و مهرزاد آسایش هم در برگه خود که امکان نوشتن دو گزینه بود، نام سعید برزگرزاده و رضا فرخ زاده را نوشتند. هاشم زاده عضو شورا نیز تک رای به خودش داد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا