جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 28761
تعداد نظرات: ۰

به همت خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر، جمعی از خبرنگاران بوشهری به مناسبت هفته انتقال خون و ایام روز خبرنگار ، خون اهدا کردند.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 14 مرداد 1399 - 13:05

نایب رئیس خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر در ارتباط با این برنامه گفت: خبرنگاران بوشهری در اقدامی خداپسندانه با حضور در مرکز انتقال خون بوشهر به مناسبت هفته انتقال خون و ایام روز خبرنگار، خون خود را برای استفاده نیازمندان اهدا کردند.

وحید امیر افزود: به دعوت خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر شماری از اهالی رسانه در قالب تشکل های مختلف رسانه ای از جمله بسیج رسانه و انجمن روزنامه نگاران مسلمان با حضور در مرکز انتقال خون اقدام به این حرکت خداپسندانه کردند.

وی بیان کرد: هدف از این کار تشویق قشرهای مختلف مردم برای اهدا خون است در شرایطی که استان درگیر بیماری کرونا است، نیاز به خون بیش از گذشته احساس می شود و تلاش کردیم با این حرکت گامی در جهت تشویق مردم برای اهدا خون برداشته باشیم.

امیر گفت: در مرکز انتقال خون استان تمام پروتکل های بهداشتی رعایت شده و هم استانی ها با آؤامش می توانند خون خود را اهدا کنند.

نایب رئیس خانه مطبوعات بوشهر اضافه کرد: از همکاری اداره کل انتقال خون استان برای اجرای این حرکت خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر قدردانی می کنیم.

لازم به یادآوری است در حاشیه این ویژه برنامه دکتر عبیدی مدیرکل انتقال خون استان با حضور در محل اهدا خون از اقدام خبرنگاران استان قدردانی کرد و گفت: این اقدام خوب اهالی رسانه فرهنگ خوبی را برای تشویق مردم استان برای اهدا خون است و نکته مهم این است که اهدا خون مختص به آقایان نیست و از بانوان هم استانی هم تقاضا داریم در این حرکت پیشقدم شوند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا