پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 28746
تعداد نظرات: ۰
مدیرعامل خانه مطبوعات استان بوشهر خبر داد:

مدیرعامل خانه مطبوعات استان بوشهر گفت: در اجرای طرح نذر ماسک که به ابتکار خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر راه اندازی شده بود، توزیع ماسک های جمع آوری شده از سوی خیران، توسط اعضا خانه مطبوعات انجام شد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 6 مرداد 1399 - 12:13

مازیار هوشمند افزود: خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر همگان با سایر نهادها اقدام به راه اندازی پویش نذر ماسک کرد که مورد استقبال اهالی رسانه و خیران قرار گرفت و علاوه بر ماسک های اهدایی به خانه مطبوعات، کمک های مردمی هم در این پویش جمع آوری شد.

 

مدیرعامل خانه مطبوعات استان بوشهر گفت: خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر در راستای مسئولیت های اجتماعی مطبوعات و رسانه ها، با همکاری اعضا خود این اقدام را با هدف کمک به خانواده های نیازمند که در تامین ماسک با مشکل مواجه هستند انجام داده است.

 

وی اضافه کرد: پس از جمع آوری کمک های نقدی و ماسک‌های اهدایی، خانه مطبوعات استان اقدام به توزیع ماسک های جمع آوری شده در بین خانواده ها و قشرهای نیازمند کرده است.

 

هوشمند گفت: به منظور حمایت از واحدهای تولیدی استان، ماسک های خریداری شده از شرکت تولیدی ماسک پارس واقع در شهرستان جم از شرکت های تولید ماسک استان است که مجوزهای لازم بهداشتی سازمان غذا و دارو را هم داراست.

 

وی افزود: از شرکت تولید ماسک پارس در جم که علاوه بر ماسک های خریداری شده ، تعداد زیادی ماسک را به پویش نذر ماسک کمک کرد نهایت قدردانی را داریم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا