پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 28725
تعداد نظرات: ۰

با حضور معاون و مسئولین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر از خدمه نفتکش‌ اعزامی به ونزوئلا قدردانی شد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 18 تیر 1399 - 09:40

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر، در مراسمی که توسط فرماندهی دریابانی با حضور مسئولان استان بوشهر از جمله شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، مرزبانی و اداره کل بنادر و دریانوردی برگزار گردید از خدمه‌ یکی از نفتکش‌های اعزامی کشورمان به ونزوئلا استقبال و قدردانی شد.

نفتکش ونزوئلا 4

 

در این مراسم که صبح امروز بر عرشه این نفتکش در اسکله تخلیه فرآورده‌های نفتی در سازمان بنادر و کشتیرانی بندر بوشهر برگزار شد، با اهدا لوح تقدیر و گل از تلاش خدمه‌هایی که دشواری‌ها را به جان خریدند تا محموله را از ایران به ونزوئلا برسانند، قدردانی گردید.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر در این مراسم گفت: کارکنان این نفتکش با مدیریت و کار جهادی ماموریت خود را به نحو احسن انجام دادند و به میهن اسلامی برگشتند.

سردار ولی اله رضایی نژاد افزود: شور بسیجی در چهره کارکنان این نفتکش آشکار است و دوست داشتیم در این ماموریت در کنار خدمه نفتکش بودیم.

او ادامه داد: کارکنان این نفتکش در زمانی که ابرقدرت‌ها هر روز یاوه‌گویی و تهدید می‌کردند، ماموریت خود را به انجام رساندند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با قدردانی از صبوری خانواده خدمه این نفتکش، بیان کرد: دشمنان ما بدانند که نه تنها خدمه‌های این نفتکش که همه مردم ایران از خردسال تا کهن‌سال همگی مانند سال‌های دفاع مقدس آماده حفاظت از آرمان‌های کشور هستند.

رضایی نژاد عنوان کرد: امروز به طور حتم روح شهید سلیمانی نیز از این موفقیت شاد است و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدای بزرگوار باشیم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا