پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 28717
تعداد نظرات: ۰

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: آمار موارد جان باخته بر اثر کرونا در استان به عدد ۱۲۷ رسید.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 18 تیر 1399 - 09:14

دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند.

 

او با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۸۲ مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده اند که از این تعداد ۲۹ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه ۵۱ نفر از بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند عنوان کرد: در حال حاضر ۲۸ مورد از موارد بستری در این بخش‌ها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

دکتر کشمیری  از جان باختن ۸ مورد دیگر در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه آمار موارد جان باخته بر اثر کرونا در استان بوشهر به عدد ۱۲۷ رسید.

او تاکید کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تا کنون ۴۴۳۳ نفر در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که از این تعداد ۴۰۸۸ نفر ترخیص شدند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر ادامه داد: در این مدت مجموع افرادی که با علائم حاد تنفسی به مراکز درمانی استان بوشهر مراجعه کرده اند پانزده هزار و ۱۳۱ نفر بوده است.

دکتر کشمیری گفت: هر دورهمی در شرایط قرمز مساوی است با از دست دادن عزیزانمان، پس همه آحاد جامعه نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حضور نیافتن در تجمع‌ها، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک توجه داشته باشند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا