پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 28689
تعداد نظرات: ۰
حل معضل دیرینه خاموشی ضلع شمالی فرودگاه

شهردار خارگ از حل معضل دیرینه خاموشی ضلع شمالی فرودگاه خبر داد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 16 تیر 1399 - 09:48

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، پروژه شاخص تامین روشنایی خط ساحلی که به حل معضل دیرینه خاموشی ضلع شمالی فرودگاه اختصاص دارد افتتاح گردید.

عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ در آئین افتتاح این پروژه که با حضور بخشدار ویژه ، رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران و پرسنل شهرداری خارگ برگزار شد اذعان کرد : تامین امنیت ، رفاه و آسایش شهروندان همواره به عنوان رسالتی حائز اهمیت برای مجموعه شهرداری و شورای شهر بوده است که به واقع تبیین کننده برنامه ها و اهداف مجموعه است، از این رو مفتخر هستیم تا پس از سالها پروژه تامین روشنایی خط ساحلی را در راستای این هدف والا تقدیم شهروندان گرامی نماییم. این پروژه شاخص به واقع خواستگاه اجتماعی دارد ، زیرا همواره بیشترین مطالبه را از سوی شهروندان فهیم جزیره داشته است و همین مسئله حل این معضل را به دغدغه ای جدی برای اینجانب و اعضای محترم شورای شهر بدل ساخته بود.

وی افزود : مسیر پرتردد خیابان ساحلی که همه روزه پذیرای خیل عظیمی از ورزشکاران و شهروندان است،پیش از این به دلایل گوناگونی از جمله همجواری با فرودگاه ، از روشنایی بی بهره بود و این مسئله همواره مشکلات متعددی را برای همشهریان عزیز به دنبال داشت که سبب شد با بررسی ها و نشست های متعدد با مدیریت فرودگاه و حراست مجموعه نفت و عملیات عمومی ، سرانجام با به کارگیری تمهیداتی ویژه و رفع موانع موجود و همتی دوچندان از سوی مجموعه شورا و شهرداری (ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل محترم شرکت پایانه ها و مدیریت فرودگاه شهدای خارگ) پروژه ای درخور تقدیم شهروندان شریف خارگ گردیده و معضل دیرینه عدم روشنایی خط ساحلی مرتفع گردد. همچنین توام با رفع مشکلات ایمنی این مسیر ، به واسطه طراحی زیبای پایه چراغ های نصب شده ، سیما و منظر شهری نیز ارتقا یابد.

 

شهردار خارگ با اشاره به جزئیات این پروژه شاخص افزود : این پروژه در دو فاز و به طول مسیر روشنایی ۱۱۰۰متر با اعتباری بالغ بر ۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال اجرا گردیده که شامل عملیات اجرایی حفاری ، کابل کشی، لوله گذاری ، اجرای فونداسیون ، اصلاح تابلو ، خریداری و نصب ۱۴۸عدد پایه چراغ روشنایی می شود.

ایشان ادامه داد : تمام مراحل انجام این پروژه توسط واحد تاسیسات شهرداری انجام گرفته است که این اقدام باعث صرفه جویی به میزان ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال در انجام این پروژه گردیده است.
مدیریت شهری خارگ در پایان ضمن تقدیر از همراهی و شکیبایی شهروندان تصریح کرد : اجرای این پروژه با مشکلات فراوانی همراه بوده است که بی تردید شهروندان نیز با همراهی و شکیبایی خود در آن سهیم بوده اند و هم اکنون نیز پس از اجرا ، انتظار می رود تا شهروندان با مساعدت خود در حفظ و نگهداشت،همچون گذشته یار و یاور ما باشند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا