جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 28681
تعداد نظرات: ۰
معاون استاندار بوشهر:

معاون عمرانی استاندار بوشهر بیان کرد: دهیاران استان بوشهر خدمات مطلوبی در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید انجام داده اند.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 16 تیر 1399 - 09:33

دهیاران خدمات مطلوبی در راستای اجرای سیاست‌های دولت انجام داده‌اندمهرداد ستوده در نشست مجازی با دهیاران استان بوشهر به مناسبت ۱۴ تیرماه روز دهیاری و شهرداری خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های توسـعه محور توسط دهیاران پرتلاش استان باعث ارتقاء و بهبـود سطح و شـرایط زنـدگی در روستاها، توفیـق در زمینه های مختلف از جمله بهداشت، آموزش و افزایش خدمات عمرانی و توسعه روستاهای استان شده اسـت.

 

وی افزود: با ایجاد کمیته آب استان اقدامات مهمی در راستای برطرف کردن مشکل آب شرب روستاهای استان بوشهر انجام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: در روستاهای شهرستان‌های عسلویه و تنگستان با کمک دهیاری‌های منطقه موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته که پیشرفت های قابل ملاحظه‌ای صورت پذیرفته است.

 

این مسئول یادآور شد: با اقدامات عملیاتی مشکلات آب را به حداقل رسانده‌ایم چرا که آب یک مسئله مهم و بسیار کاربردی برای مردم روستاهای استان بوشهر است.

معاون استاندار بوشهر در ادامه عنوان کرد: ضمن قدردانی از زحمات دهیاران استان و گرامی‌داشت فعالیت‌ها و اقدامات ارزنده آن‌ها در عمران و آبادانی روستاها، از خدمات بی شائبه کارکنان پرتلاش دهیاری های استان تقدیر و تشکر کرده و از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه فعالان و زحمتکشان این عرصه مسئلت دارم./ایسنا

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا