جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 28677
تعداد نظرات: ۰

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از اعضای خانه مطبوعات و رسانه استان بوشهر برای ثبت نام به عنوان کاندیدای هیات مدیره و بازرسی در انتخابات تنها تشکل صنفی مطبوعاتی استان دعوت به عمل آورد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 16 تیر 1399 - 09:23

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر؛ آنیتا مظفری گفت: از اعضای خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر دعوت به عمل می آید تا در جلسه مجمع عمومی این خانه که به صورت الکترونیکی در تاریخ چهارشنبه ۲۵ تیر ماه ۹۹ از ساعت ۹ الی ۱۲ برگزار می شود، شرکت فرمایند.

وی بیان کرد: اعضای اصلی خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر جهت نامزدی در این انتخابات تا روز یکشنبه ۲۲ تیرماه سال جاری مهلت دارند با مراجعه به سایت www.khanehmatbooat.ir به وسیله نام کاربری خود برای ثبت درخواست اقدام کنند.

مظفری افزود: ثبت آرای اعضا نیز از طریق سایت مذکور در تاریخ و ساعت برگزاری انتخابات (ساعت ۹ الی ۱۲ روز چهارشنبه ۲۵ تیر) با استفاده از نام کاربری و رمز عبور قابل انجام است.

وی اظهار داشت: اعضاء همچنین می توانند اطلاعات دیگر مربوط به عضویت اعضاء شرایط عضویت، نحوه برگزاری انتخابات، زمان انصراف از نامزدی، اسامی کاندیداهای بازرسی و غیره را در سایت خانه مطبوعات به نشانی ذکر شده و همچنین کانال تلگرام خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر به آدرس t.me/peress دنبال فرمایند.

لازم به توضیح است که پیش از این قرار بود انتخابات در تاریخ ۲۷ خرداد سال جاری برگزار شود که به دلیل به حد نصاب نرسیدن نامزد‌ها لغو و به ۲۵ تیر موکول گردید.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا