پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 28650
تعداد نظرات: ۰
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس:

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر رفع فقر و بهبود اشتغال گفت: رفع محرومیت از چهره استان بوشهر با اقدامات انقلابی محقق می‌شود.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 10 تیر 1399 - 12:47

رفع محرومیت از چهره استان بوشهر با اقدامات انقلابی محقق می‌شودحجت الاسلام موسی احمدی صبح سه‌شنبه در نشست شورای اداری کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: کمک به محرومان و رفع محرومیت از مهمترین شعائر انقلاب اسلامی ایران است که کمیته امداد تلاش گسترده‌ای در این زمینه دارد.

 

وی محرومان و مستضعفان جامعه را صاحبان اصلی این انقلاب ذکر کرد و گفت: این افراد سربار جامعه نیستند بلکه شرایطی ایجاد شده که آنها مستمند شده اند که در صورت توجه به آنها می‌توانند مولد هم باشند.

 

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هرچند توقع و مطالبات اقشار ضعیف جامعه از دولت مردان پایین است اما نباید خواسته‌های آنها دسته کم گرفته شده و به آن توجه نکنند.

 

وی افزود: گام‌های خوبی توسط کمیته امداد برای کاهش فقر در سطح استان بوشهر برداشته شده اما به دلیل محدودیت اعتبارات این نهاد کافی نیست و نیازمند توجه بیشتر دولت به موضوع فقرزدایی است.

احمدی تصریح کرد: اکنون فصل گفتاردرمانی به پایان رسیده و نیاز است که با اقدامات انقلابی زمینه رفع محرومیت‌ها از چهره استان بوشهر برداشته شود.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از پیش از آغاز به کار مجلس جدید و طی یک ماه گذشته، نشست‌های متعددی در حوزه انتخابیه و تهران با مدیران شرکت‌های نفتی و پتروشیمی مستقر در جنوب استان بوشهر برگزار کرده ام تا موضوع اشتغال بومیان استان به سرانجامی برسد.

 

احمدی عنوان کرد: یکی از گروه‌های هدف که می‌توانند در نقشه اشتغال استان جایگاه خوبی کسب کنند، مددجویان کمیته امداد و فرزندان آنها هستند که متناسب با حرفه آموزی های انجام شده، شغلی مستمر و پایدار در تأسیسات نفت و گاز جنوب استان داشته باشند.

وی با تحسین اقدامات انجام شده در کمیته امداد برای اشتغال مددجویان این نهاد در استان بوشهر، گفت: اولویت اول کمیته امداد در راستای توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش، باید بر موضوع اشتغال قرار گیرد.

 

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از سرمایه‌های کمیته امداد، خیرین حقیقی هستند که به دلیل اعتماد بالا به کارکرد این نهاد، سعی می‌کنند اولویت اول کمک‌های خود به محرومان را از طریق کمیته امداد انجام دهند.

احمدی گفت: در کنار استفاده از منابع خیرین حقوقی، نیاز است که رایزنی‌هایی با بنیاد مستضعفان و شرکت‌های زیرمجموعه این بنیاد انجام و امکانات آنها برای فقرزدایی در اختیار کمیته امداد استان بوشهر قرار داد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا