پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 28645
تعداد نظرات: ۰
نماینده دشتستان در مجلس:

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: روند اجرای طرح‌های حوزه آب شهرستان دشتستان تسریع شود.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 10 تیر 1399 - 12:44

روند اجرای طرح‌های حوزه آب دشتستان تسریع شودابراهیم رضایی ظهر دوشنبه در نشست بررسی وضعیت آب استان بوشهر اظهار داشت: تأمین آب پایدار در شهرها و روستاهای استان بوشهر به عنوان یک دغدغه اساسی مطرح است.

 

وی رفع مشکلات مردم در زمینه تأمین آب شرب و آب کشاورزی را ضروری دانست و ادامه داد: نمایندگان استان در مجلس نیز موضوع آب را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار دارند.

 

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: روزهای گرم تابستان میزان مصرف آب در استان بالا می‌رود و نیاز است که نسبت به تأمین آب مورد نیاز مردم اقدامات اساسی صورت گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات آب آشامیدنی مردم در شهرها و روستاهای استان بوشهر نیازمند تلاش جهادی است افزود: باید فعالیت‌های شبانه‌روزی انجام شود تا مردم با کمترین مشکل در زمینه تأمین آب روبرو باشند.

 

رضایی بر لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های حوزه آب استان تاکید کرد و گفت: برای انتقال آب از سد ارغون و تنگ‌ارم دشتستان به شهرها و روستاها اقدامات مهمی اجرا شده که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

وی با تاکید بر تسریع در اجرای طرح‌های آب‌شیرین‌کن دشتستان اضافه کرد: از دیگر مطالبات مردم ایجاد مخازن ذخیره آب در نقاط مختلف شهری و روستایی دشتستان است که باید اجرایی شوند./مهر


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا