پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 28641
تعداد نظرات: ۰

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: بر اساس داده های دستگاه های تردد شمار برخط مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای در سه ماه نخست سال ۹۹ مجموعا ۲۴ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۱۲۰ تردد در محورهای ارتباطی استان بوشهر ثبت شده است.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 10 تیر 1399 - 12:40

کرونا تردد محورهای ارتباطی استان بوشهر را ۳۲ درصد کاهش دادسید حمیدرضا علم با اشاره به اینکه با احتساب ۳۶ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۱۲۰ تردد سه ماهه سال ۹۸ بیش از ۳۲ درصد کاهش تردد داشته ایم، افزود: فروردین امسال با ثبت ۵ میلیون و ۵۱۲ هزار و ۲۹ تردد در مقایسه با ثبت ۱۳ میلیون و ۲۳۴ هزار و ۱۲۰ تردد سال گذشته شاهد کاهش ۵۸/۳۵ درصدی تردد بوده ایم که این امر ناشی از اعمال محدودیت تردد و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بوده است.

وی تصریح کرد: در اردیبهشت ماه نیز با اعمال محدودیت و ممنوعیت سفرهای غیرضروری ناشی از کرونا شاهد کاهش ۱۹/۹۳ درصدی تردد در محورهای ارتباطی استان بوده ایم به طوری که تردد ۱۱ میلیون و ۹۴۹ هزار و ۲۶۸ عددی به ۹ میلیون و ۹۵۶۷ هزار و ۳۳۷ تردد کاهش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر اظهار کرد: با کاهش تدریجی محدودیت در سفرهای برون شهری، تردد جاده ای استان در خرداد ماه به نسبت دوماه نخست سال شاهد افزایش نسبی بوده ولی در این حال هم نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۴ درصد کاهش داشته و از ۱۰ میلیون و ۸۹۵ هزار و ۶۹۴ تردد به عدد ۹ میلیون و ۳۳۹ هزار و ۷۵۴ تردد رسیده است.

وی افزود: در دوره یاد شده در محور خروجی بوشهر (بوشهر-چغادک) با ثبت ۱ میلیون و ۹۱۳ هزار و ۵۲ تردد در میان محورهای ارتباطی استان بیشترین و محور گناوه به سیاه مکان با ثبت ۷۳ هزار و ۲۰۳ تردد کمترین تردد را داشته است.

سید حمید رضا علم گفت: برگشت همین محور (چغادک-بوشهر) نیز با ثبت ۱ میلیون و ۷۸۰ هزار و ۴۴۷ تردد دومین محور پرتردد استان در سه ماهه امسال بوده که این موید فراوانی و ثبت بیشتر تردد به مرکز استان نسبت به سایر شهرها است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر اضافه کرد: تاریخ پنجم خرداد ۹۹ با ثبت ۲۴ هزار و ۱۸۴ تردد، پرترددترین روز در سه ماه اخیر و ساعت ۱۹ تا ۲۰ همین تاریخ نیز شاهد ثبت بیشترین تردد در ساعات و اوج ترافیک در محورهای ارتباطی استان بوشهر بوده است.

این مسئول عنوان کرد: در سه ماه نخست امسال همچنین شاهد ۱ میلیون ۳۲۲ هزار و ۶۱ تردد ورودی به استان و ۱ میلیون و ۵۸۲ هزار و ۵۳ تردد به خارج از استان بوده ایم که بشترین تردد ورودی مربوط به محور کازرون-برازجان (کنارتخته به دالکی) با ۴۱۳ هزار و ۹۶۳ تردد و بیشترین تردد خروجی نیز مربوط به همین محور با ثبت ۴۲۷ هزار و ۶۶۸ تردد بوده است.

وی اضافه کرد: محور سیاه مکان به گناوه با ثبت ۷۷ هزار و ۲۳۰ تردد ورودی و برگشت همین محور با ثبت ۷۳ هزار و ۲۰۳ تردد خروجی شاهد ثبت کمترین آمار تردد ورودی و خروجی استان در سه ماه اخیر بوده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا