جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 28625
تعداد نظرات: ۰

در جلسه ای با حضور مدیران و معاونین حراست حوزه ستادی وزارت نیرو و شرکت مدیریت منابع آب ایران، مهندس سید کاظم موسوی حقیقی به عنوان مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر منصوب و معرفی شد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 10 تیر 1399 - 12:27

روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، در این جلسه مدیرعامل این شرکت با اشاره به نقش و جایگاه حراست در پویایی یک سازمان گفت: پویایی یک سازمان در گرو تلاش همکاران همه واحدها به خصوص حراست است.

مهندس علی محمدی ادامه داد: حراست می تواند به عنوان  یک سد دفاعی در برابر چالش ها باشد و لازمه این کار جدیت و قاطعیت در کنار عطوفت و مهربانی است.

وی به سوابق کاری مدیر سابق حراست و امور محرمانه شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر اشاره کرد و گفت: آقای یوسفی از سال ۱۳۸۹ تا کنون به مدت یک دهه در پست های مدیریت مالی و مدیریت حراست، مشغول به خدمت بوده و عملکرد موفقی داشته است.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر در ادامه، تعامل با دیگر دستگاه های اجرایی استان و کسب رتبه های برتر در ارزیابی های استانی و کشوری را از دیگر نقاط درخشان در کارنامه فعالیت مدیر سابق حراست و امور محرمانه این شرکت برشمرد.

مهندس علی محمدی در پایان، همکاران را به تعامل و همکاری با مدیر جدید حراست شرکت فراخواند.

در ادامه، مدیر سابق حراست شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، همدلی و همراهی همکاران را به عنوان چکیده تجربه هشت ساله خود عنوان نمود .

وی عملکرد و اقدامات دفتر حراست و امور محرمانه شرکت مدیریت منابع آب ایران را ستود و افزود: نوع ارتباطات، تعامل، خبررسانی، نحوه ارتباط با دفتر مرکزی و تعیین تکالیف در چارچوب معین از جمله اقدامات موثر و برجسته آن دفتر می باشد.

کامبیز یوسفی خاطرنشان کرد: در مجموعه ای که همه همکاران با یکدیگر شفاف و صادق هستند، امکان نظارت بیشتر است و گلوگاه های فساد بسته شده یا به حداقل می رسد.

سید کاظم موسوی حقیق، مدیر جدید حراست و امور محرمانه شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر نیز در بخشی از سخنان خود اظهار کرد: همکاری و همراهی مدیران و کارکنان با دفتر حراست عنصر پررنگی در موفقیت برنامه های این دفتر است و در کنار این همدلی، مهمترین عامل پیروزی، اراده الهی می باشد و اگر لطف خدا شامل شود قطعاً در انجام امور محوله موفق خواهیم بود.

در پایان این جلسه، مدیران و معاونین حوزه ستادی وزارت نیرو و شرکت مدیریت منابع آب ایران، به تبیین وظایف و سیاست های دفاتر حراستی وزارت نیرو اشاره و ضمن تقدیر از مدیر سابق دفتر حراست و امور محرمانه شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، برای مدیر جدید این دفتر آرزوی موفقیت کردند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا