جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 28601
تعداد نظرات: ۰
مدیرعامل گاز استان بوشهر:

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: امسال گازرسانی به ۲۱ روستای جدید استان بوشهر با تعداد هزار و ۳۱ خانوار شامل ۱۳ روستای دشتستان و هشت روستای دیلم در دست اجراست.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 8 تیر 1399 - 13:04

مسلم رحمانی اظهار داشت: با انجام پروژه‌های متفاوت امروز ضریب نفوذ گازرسانی در روستاها از ۳۶ به ۹۶.۵ درصد افزایش‌یافته است.

وی بابیان اینکه ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی استان بوشهر در سال جاری به ۹۸.۶ درصد می‌رسد تصریح کرد: در این مدت شاهد تحولی عظیم در روند گازرسانی به مناطق روستایی بوده‌ایم و تحقق این مهم تأثیر بسزایی در توسعه زیرساخت‌ها و رونق و آبادانی هرچه بیشتر این مناطق داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: تعداد شهرهای گازدار استان بوشهر از ۳۰ به ۳۹ شهر ارتقا یافته است و در این مدت ضریب نفوذ گاز شهری از ۷۲ به ۹۹.۲ درصد افزایش‌یافته است.

وی اظهار داشت: هفت هزار و ۱۹۹ کیلومتر شبکه گازرسانی در استان بوشهر اجراشده است که از این مقدار ۳۹۹ کیلومتر خطوط تغذیه و ۶ هزار و ۸۰۰ کیلومتر نیز مربوط به شبکه‌های توزیع است

رحمانی تصریح کرد: شمار مشترکان استان بوشهر ۲۱۵ هزار و ۲۵۶ نفر است که از این تعداد ۲۱۱ هزار و ۸۳۰ مشترک خانگی، ۲ هزار و ۷۸۷ مشترک تجاری و عمومی و ۵۳۹ مشترک صنعتی است.

رحمانی بابیان اینکه ۲۴ هزار و ۵۱۱ مشترک مربوط به سال ۹۸ بوده است اضافه کرد: این شرکت موفق به طراحی و ساخت دستگاه ردیاب آکوستیک لوله‌های پلی‌اتیلن گاز شد.

وی یادآور شد: سهم بوشهری‌ها در برخورداری از لوله‌کشی گاز به عنوان سوخت پاک هرچند دیرهنگام بود اما شتاب در اجرای طرح‌های گازرسانی به مناطق شهری و روستایی مطالبه دیرینه مردم را محقق کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خاطرنشان کرد: در زمان حاضر همه شهرهای استان بوشهر به جز جزیره خارگ که منبع گازی ندارد زیر پوشش نعمت گاز طبیعی هستند./مهر


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا