جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 28567
تعداد نظرات: ۰
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال:

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: فدراسیون فوتبال برنامه ای برای پذیرش استیضاح رییس هیات فوتبال استان بوشهر ندارد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 27 خرداد 1399 - 19:31

عبدالکاظم طالقانی امروز در گفتگو با رادیو بوشهر در خصوص آخرین وضعیت بررسی استیضاح رییس هیات فوتبال استان بوشهر اظهار داشت: قبل از پاسخ به این سوال باید بگویم که رییس هیات فوتبال هر استان این اختیار را دارد که افرادی که توانایی کمتر دارد و یا با وی هماهنگ نیست را جابجا کند.

وی افزود: پیش نیاز این تغییرات این گونه است که برای جابجایی رییس هیات های فوتبال هر شهرستان ، هماهنگی لازم توسط اداره ورزش و جوانان آن شهرستان با هیات فوتبال استان انجام شود .

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: روال هم این گونه است که ابتدا اداره ورزش و جوانان هر شهرستان فردی را برای تصدی مسئولیت هیات فوتبال آن شهرستان به هیات فوتبال استان ، پیشنهاد داده و در صورتی که مورد تایید رییس هیات فوتبال استان باشد حکم وی زده می شود.

طالقانی در خصوص بحث هایی که در مورد استیضاح رییس هیات فوتبال استان بوشهر مطرح شده ، عنوان کرد: در اساس نامه هیات های استانی فدراسیون فوتبال امده است که برای استیضاح رییس هیات فوتبال هر استان ، نیاز است که یک سوم اعضا هیات و مجمع آن استان درخواستی را به فدراسیون فوتبال ارسال کنند تا پس از بررسی و مشخص شدن اهلیت امضاها ، موضوع در هیات رییسه فدراسیون مطرح و در صورت تایید این هیات رئیسه و رییس فدراسیون فوتبال، پاسخ نامه برای انجام استیضاح به استان داده شود.

وی ادامه داد: در هفته های گذشته نامه ای به فدراسیون فوتبال واصل شد که تعدادی خواستار استیضاح رییس هیات فوتیال استان بوشهر شده اند که پیش از بررسی این نامه در هیات رییسه فدراسیون، قریب به نیمی از افراد امضاء کننده اقدام به پس گرفتن امضاهای خود کردند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: با توجه به این که محتشم رییس هیات فوتبال استان بوشهر جدیدا انتخاب شده و باید فرصت لازم به ایشان داده شود تا برنامه هایش را پیاده کند و از طرفی هنوز هیات رییسه جدید استان بوشهر انتخاب نشده و از طرفی تعداد امضاها برای استیضاح وی نیز به حد نصاب نرسیده ، فعلا فدراسیون فوتبال برنامه ای برای پذیرش استیضاح رئیس هیات فوتبال استان بوشهر ندارد.

طالقانی عنوان کرد: درست است فدراسیون فوتبال انتظار دارد که روسای استانی هیات فوتبال هماهنگی لازم با مجموعه های فوتبالی آن استان داشته باشند تا کمترین نارضایتی ایجاد شود، اما این بدان معنا نیست که رییس هیات فوتبال استان همه را راضی کند که عملا به دلیل سلیقه های متفاوت انجام شدنی نیست.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا