پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 28517
تعداد نظرات: ۰

ترک جلسه‌های پی در پی صحن شورای شهر توسط توسلی باعث انتقادات تند شمشیری شد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 21 خرداد 1399 - 14:08

جلسه روز سه شنبه شورای شهر بوشهر پس از دیدار مردمی دوباره حادثه سقوط آلاچیق مطرح شد که ندا عبداله زاده به کنایه گفت کاش جناب توسلی گزارشی از عیادت مصدومان می‌دادند ولی فقط رفتند عکس گرفتند و هیچ پیگیری نکردند.

 

ضعف کادر درمان بیمارستان قائم(عج) بوشهر

اکبر توسلی عضو شورای شهر با انتقاد از عملکرد کادر درمان بیمارستان قائم(عج) گفت : اتفاقی که برای این خانواده رخ داد متاسفانه در بیمارستان نسبت به مصدومان رسیدگی خوبی نشد و یک دست و یک پای یکی از اعضای خانواده قطع شد و بخاطر ضعف کادر درمان طی ۳ عمل توانستند عفونت را از بدن یکی دیگر از مصدومان خارج کنند.

 

خالق برزگرزاده دیگر عضو شورای شهر اظهار داشت : شورا و شهرداری در حق این خانواده کم لطفی کردند و مبلغ ناچیزی می‌خواهد پرداخت کند . وی ادامه داد : شهرداری کل هزینه درمانی را پرداخت و پیگیر دیه باشد.

این موضوع با واکنش دهدار و نصرتی همراه شد و ادعا کردند خانواده مصدوم فعلا به همین پول راضی هستند و اگر نیاز باشد دوباره به آنها کمک خواهد شد.

بعد از بحث اعضای شورای شهر  ۱۰ میلیون تومان برای کمک به این خانواده مصوب کردند.

 

به بهانه کرونا کار مردم در شهرداری انجام نمی‌شود

روح الله نصرتی نائب رییس شورای شهر بوشهر با انتقاد از کارکنان شهرداری بیان داشت : از معاونین تا کارمندان به بهانه کرونا کار مردم را انجام نمی‌دهند و بخاطر یک کارشناسی یک یا دو ماه مردم را معطل می‌کنند. از اقای دهدار ریاست شورا می‌خواهم یا در جلسه معاونین شرکت کنند یا خورشیدیان را دعوت کنید این موضوع را تذکر بدهیم.

هاشم زاده با تایید صحبت های نصرتی اضافه کرد : امروز یک خانم مراجعه کرده که ۶ ماه پیش درخواست یک ملک متروکه داده بعد از ۶ ماه جواب دادند قیمت دو برابر شده است.

 

 

توسلی عضو در سایه شوراست

در حالی که اعضای شورا در حال بررسی مصوبات بودند اکبر توسلی در زمان رای گیری از صحن شورا خارج شد که با واکنش شدید طاهره شمشیری مواجه شد.

شمشیری  از خارج شدن‌های پی در پی توسلی انتقاد کرد و گفت : توسلی در مواردی که طرح و لوایح مناسب دیدگاهش نباشد بدون اطلاع جلسه را ترک می‌کند و وقتی دلیل کارش را می‌پرسیم می‌گوید دستشویی است!

اکبر توسلی دوباره به صحن برگشت و وسایل خود را برداشت و کامل صحن را ترک کرد که طاهره شمشیری دوباره با انتقاد از توسلی گفت : اکبر توسلی عضو در سایه شورا است . مردم ما را انتخاب نکرده‌اند که داخل اینستاگرام شورا را زیر سوال ببریم.

شمشیری از دهدار خواست تا تذکر بدهند و اگر اینکار را نکنند خودشان این تذکر به مقامات بالاتر منتقل می‌کند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا