پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 28486
تعداد نظرات: ۰

پروژه ساختمان مدیریت بحران (انبار آذوقه) از نیازهای اساسی شهر خارگ بوده که خوشبختانه سیر پیشرفت فیزیکی قابل توجهی داشته است و امید داریم با تخصیص بودجه مورد نیاز در هفته دولت به بهره برداری برسد . پروژه پارک بازی سرپوشیده نیز با روندی قابل قبول هم اکنون فاز اجرای خود را می پیماید.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 19 خرداد 1399 - 10:36

عبدالحمید صفایی شهردار خارگ در دیدار صبح امروز با استاندار بوشهر ، با تشریح روند پیشرفت سه پروژه شاخص و مهم مجموعه شهرداری خارگ خواستار توجه و نگاه خاص استاندار به تخصیص بودجه و پیشبرد این پروژه ها شد و اذعان کرد : شهرداری خارگ طی سال جاری پیشبرد سه پروژه شاخص پارک آبی تفریحی ، ساختمان مدیریت بحران (انبار آذوقه) و پارک بازی سرپوشیده را در دستور کار خود دارد که هم اکنون طی برنامه زمان بنده مشخص در حال پیشرفت می باشند که جهت تسهیل و تسریع این روند ، انتظار می رود استاندار محترم توجه ویژه ای در خصوص تخصیص بودجه موردنیاز این پروژه ها داشته باشند تا به نحوی شایسته تقدیم مردم شریف خارگ شود.

 

وی افزود پروژه ساختمان مدیریت بحران (انبار آذوقه) از نیازهای اساسی شهر خارگ بوده که خوشبختانه سیر پیشرفت فیزیکی قابل توجهی داشته است و امید داریم با تخصیص بودجه مورد نیاز در هفته دولت به بهره برداری برسد . پروژه پارک بازی سرپوشیده نیز با روندی قابل قبول هم اکنون فاز اجرای خود را می پیماید.

 

شهردار خارگ در ادامه با تاکید بر نیاز اساسی جزیره و شهروندان به استقرار آبفا در خارگ افزود : طی سالیان اخیر با توجه به عدم استقرار آبفا در خارگ ، شهرداری علی رغم عدم برخورداری از تجهیزات تخصصی و هیچگونه اعتباری در این حوزه ، وظیفه آبرسانی به شهروندان را عهده دار بوده و هزینه های تولی گری در توزیع آب شرب را متقبل شده است که امید داریم با استقرار آبفا در جزیره خارگ در سایه حمایت های استاندار محترم ، معضل دیرینه آب و فاضلاب در جزیره خارگ حل شود و شهروندان از خدمات با کیفیت در این حوزه بهره مند گردند.

 

شهردار خارگ همچین با اشاره به معضل تردد در جزیره خارگ خواستار ورود و توجه استاندار به این حوزه شد و ادامه داد : شهرداری و شورای شهر خارگ با توجه به دغدغه و مطالبات به حق و دیرینه مردم در رفع مشکل تردد ، طی این دوره با برنامه ریزی و به کارگیری تمهیداتی این موضوع را به طور جد دنبال نموده است که تحقق شایسته آن و رفع معضل تردد به صورت ریشه ای، ورود و مساعدت استاندار محترم را می طلبد که امیدواریم این مهم صورت پذیرد.

استاندار بوشهر نیز حمایت از پروژه های عمرانی شهرداری خارگ که در راستای خدمت رسانی به شهروندان این جزیره می باشد را الزامی دانست و اذعان داشت که بودجه مورد نیاز جهت تکمیل پروژه احداث ساختمان مدیریت بحران به صورت صد در صدی از سوی استانداری تامین خواهدشد و پیشبرد و تکمیل پروژه پارک آبی گردشگری نیز مورد حمایت و کمک استانداری خواهد بود.
وی همچنین در خصوص دو مسئله استقرار آبفا و تردد نیز با علم به مشکلات و موانع موجود ، وعده داد تا با به کارگیری ظرفیت های مورد نیاز در این حوزه و حمایت های ایشان این مشکلات مرتفع گردد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا