پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 28412
تعداد نظرات: ۰
در وحدتیه رخ داد؛

صدای استان: جسد خون آلود این جوان که توسط قاتل باضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و توسط وی در زیر وسایل داخل گلخانه مخفی شده بود، کشف می‌شود.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 4 خرداد 1399 - 19:24

به گزارش صدای استان؛ سردار خلیل واعظی افزود: در ساعت ۱۵ روز جمعه دوم خرداد سال جاری، فردی مشکوک در شهر وحدتیه اطراف منزل فردی (که بعدها مشخص شد ساعاتی قبل  به قتل رسیده) مشاهده شده و اهل منزل به تصور این که احتمالا این فرد سارق است از مردم  استمدادخواهی می کنند، که با کمک به موقع مردم  و تماس با ۱۱۰ فرد مشکوک توسط جوانان محل دستگیر و با حضور ماموران، فرد دستگیر شده  به کلانتری محل انتقال داده می‌شود.

وی بیان کرد: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد که  صاحب منزل ناپدید شده و در محل کار خود نیز حضور ندارد.

واعظی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای پیداکردن جوان ناپدید شده و یا دستیابی به هرگونه سرنخ و یا آثار و علائم جرم احتمالی در گلخانه محل کار و همچنین زمین های اطراف آن آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در جستجوهای صورت گرفته جسد خون آلود این جوان که توسط قاتل باضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و توسط وی در زیر وسایل داخل گلخانه مخفی شده بود کشف می‌شود.

واعظی عنوان کرد: در تحقیقات صورت گرفته توسط کارآکاهان، قاتل که جوانی ۲۳ ساله و غیر بومی بوده، ابتدا همه چیز را انکار کرده تا این که با انجام بازجویی های فنی و دستیابی به آثار و علائم جنایت، ناچار زبان به اعتراف گشود.

وی ادامه داد: متهم در اعتراف خود اظهار داشت در عصر روز فبل حادثه (پنج شنبه) با اتوبوس راهی شهر برازجان شده و روز جمعه با برنامه‌ریزی قبلی مقتول را به بهانه اجاره گلخانه به محل قتل کشانده و چون از قصد من آگاه نبود او را غافلگیر و با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و جسدش را مخفی کردم.

رئیس پلیس استان بوشهر تصریح کرد: مقتول بدون هیچ شناختی به قاتل اعتمادکرد و با او برای انجام قرارداد عازم محل قتل شد و قاتل از این اعتماد سوء استفاده کرد و نتیجه آن این حادثه تلخ  می‌شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا