جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 28405
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: ۶ ایستگاه از ۱۱ ایستگاه هواشناسی استان بوشهر در شبانه روز گذشته دمای ۴۰ درجه سانتیگراد و بالاتر را ثبت کرده‌اند

تاریخ انتشار: شنبه ، 3 خرداد 1399 - 11:51

به گزارش صدای استان به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سرپرست معاونت توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در شبانه روز گذشته ایستگاه‌های برازجان دمای ۴۳.۵، اهرم و خورموج ۴۳، عسلویه ۴۰.۵، دیلم و خارگ ۴۰ درجه سانتیگراد را ثبت کردند و پنج ایستگاه دیگر هم بیشترین دمایی که ثبت کردند بین ۳۲ تا ۳۷.۵ درجه سانتیگراد بوده است.

زهرا راستگو افزود: بررسی نقشه‌های جوی نشان می‌دهد پایداری جو در بیشتر نقاط استان در روز‌های آینده ادامه دارد و سواحل استان و خلیج فارس نیز به نسبت آرام و بدون تلاطم است.

او ادامه داد: در این مدت در استان هوایی گرم و به نسبت مرطوب و در برخی نقاط گاهی همراه با غبار محلی، مه رقیق صبحگاهی و افزایش ابر پیش بینی می‌شود. همچنین در ساعاتی از روز‌های یکشنبه تا سه شنبه سرعت وزش باد به طور نسبی افزایش می‌یابد.

سرپرست معاونت توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: جهت وزش باد تا پیش از ظهر فردا، بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۶ تا ۲۶ گاهی ۳۲ کیلومتر در ساعت، و در ساعاتی از شب شمال شرقی تا جنوب شرقی با سرعت ۶ تا ۲۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

راستگو بیان کرد: ارتفاع موج نیز ۳۰ تا ۶۰ گاهی ۹۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

او گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۱:۴۶ بامداد، مد اول ساعت ۰۸:۳۴، جزر دوم ساعت ۱۶:۰۱ و مد دوم ساعت ۲۱:۴۴ خواهد بود.


برچسب ها: #بوشهر #هواشناسی
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا