پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 28397
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : فرمانده انتظامی استان از دستگیری سه نفر عامل آدم ربایی و نجات مرد ۲۷ ساله در شهرستان گناوه خبر داد.

تاریخ انتشار: شنبه ، 3 خرداد 1399 - 11:43

به گزارش صدای استان؛ فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: ماموران انتظامی در پی کسب خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن مردی ۲۷ ساله، تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان گناوه برای شناسایی متهم و یا متهمان و آزادی گروگان تشکیل و بلافاصله عملیات رهایی گروگان آغاز شد.

سردار خلیل واعظی افزود: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی در جغرافیای محل وقوع، موفق شدند در کمتر از ۱۲ ساعت سرنخی از عاملان آدم ربایی و مسیر حرکت خودروی آن‌ها که به سمت یکی از استان‌های همجوار بود را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، هر ۳ نفر آدم ربا را دستگیر و گروگان را آزاد کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر  گفت: آدم ربایان پس از دستگیری در بازجویی‌های فنی به ارتکاب این جرم اعتراف کردند و عنوان داشتند: به علت اختلافات حساب مالی اقدام به گروگان گیری کرده‌اند.

سردار واعظی با بیان اینکه هر ۳ متهم در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند عنوان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و درصورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می‌کند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا