شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 28378
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: سرمربی و ۲ بازیکن خارجی این تیم در اولین فرصت به تمرین‌های شاهین ملحق خواهند شد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 31 اردیبهشت 1399 - 13:51

به گزارش صدای استان؛ سعید مسیگر روز سه‌شنبه در خصوص آخرین شرایط تیم شاهین افزود: اقدام و مکاتبات لازم از طرف باشگاه برای حضور سرمربی و بازیکنان خارجی انجام شده و با تماسی که با میشو کریستیچوویچ، ماکسیم کویلیتایا و لوکا گادرانی صورت گرفته با وجود محدودیت‌های تردد بین کشورها به علت شیوع کرونا اعلام کرده‌اند که پیگیر هستند که در اولین فرصت به ایران برگشته و به تمرینات تیم ملحق شوند و از این لحاظ جای نگرانی برای هواداران وجود ندارد.

بازیکنان خارجی‎ شاهین بوشهر بزودی به این تیم ملحق می‌شوند

وی بیان کرد: صبح روز گذشته نیز مکاتبه‌ای با دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در خصوص انجام آزمایشات لازم بیماری کرونا برای اعضای تیم انجام شده که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی این آزمایش‌ها بزودی انجام خواهد شد.

مسیگر ادامه داد: با فراهم شدن شرایط آزمایش بازیکنان روز چهارشنبه به بوشهر فراخوان شدند که پس از انجام آزمایش در روز پنج‌شنبه و رسیدن نتیجه آن بلافاصله تمرین‎های شاهین بوشهر آغاز می‌شود.

وی گفت: بر اساس پروتکل های بهداشتی پیش خواهیم رفت و نهایت دقت نظر با تلاش کادر پزشکی در جهت حفظ سلامت اعضای تیم به کار گرفته خواهد شد.

شاهین بوشهر اکنون با ۱۶ امیتاز در رده پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا