جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 28371
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: معاون فنی مرکز بهداشت استان بوشهر گفت: در این روز‌ها که وسایل خنک کننده روشن هستند، برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا چندین بار در روز در و پنجره‌ها را باز کنید.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 31 اردیبهشت 1399 - 13:42

به گزارش صدای استان؛ محمد مهدی خواجه‌ئیان گفت: با توجه به گرمای هوای در این روز‌ها و استفاده وسایل خنک کننده ای که باعث چرخش هوا در فضای بسته می‌شود، در صورت عطسه یا سرفه افراد در این محیط، چرخش هوا باعث پراکنده شدن ویروس می‌شود.

او ادامه داد: افراد باید برای پیشگیری از پراکنده شدن ویروس چند مورد را رعایت کنند؛ اول اینکه دمای وسایل خنک کننده را در منزل، محل کار یا خودرو پایین نیاورند، دوم چندین بار در روز در و  پنجره‌ها را باز کنند و سوم اینکه در ساعت‌هایی که کمتر نیاز است وسایل خنک کننده روشن باشند، آنها را خاموش کنند.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در ادامه گفت: تا کنون ۵۶۳ نفر در این استان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که ۲۰ نفر دیروز شناسایی شدند.

خواجه‌ئیان بیان کرد: دیروز یک مورد فوتی داشتیم و تعداد جانباختگان ناشی از کرونا در استان بوشهر به ۱۳ نفر رسید که به جز یک نفر که بیماری خاص داشت، بقیه فوتی‌ها در سنین بالا بودند و تا کنون مورد فوتی در سنین کم نداشته‌ایم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا