چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 28358
تعداد نظرات: ۰

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۲۹۴ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۲۰ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 30 اردیبهشت 1399 - 13:38

دکتر سعید کشمیری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار وبدا در بوشهر اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۵۶۳ نفر شامل ۳۲۷ مرد و ۲۳۶ زن است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از ۲۰ مورد مثبت جدید،۳ مورد در بوشهر، ۸ مورد در دشتستان، ۵ مورد در گناوه، دو مورد در دیلم، یک مورد در دیر و یک مورد در تنگستان شناسایی‌شده‌اند.
دکتر کشمیری اضافه کرد: سه بیمار جدید شهرستان بوشهر، آقایی ۴۷ ساله که به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و خانمی ۲۹ ساله که هر دو بیمار در مراقبت خانگی قرار دارند و نوزادی ۳٫۵ ماهه که در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان است.
وی بیان کرد: از ۸ بیمار جدید شهرستان دشتستان، پسربچه‌ای ۲ ساله و دختر بچه‌ای ۱۰ ساله، آقایی ۳۶ ساله و خانمی ۲۸ ساله که همه بیماران سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند و آقایانی ۸۷ و ۳۱ ساله و خانمی ۲۳ ساله که در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند و متأسفانه آقایی ۸۴ نیز فوت کرده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از پنج بیمار جدید شهرستان گناوه، سه آقا و دو خانم هستند که همه بیماران سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.
دکتر کشمیری اضافه کرد: دو بیمار جدید شهرستان دیلم، آقایی ۴۷ ساله و خانمی ۴۵ ساله هستند که به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.
وی اظهار داشت: بیمار جدید شهرستان تنگستان آقایی ۳۵ ساله و بیمار جدید شهرستان دیر خانمی ۱۷ ساله هستند که بیماران سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۵۶۳ نفر) تاکنون ۲۹۴ نفر از آنان بهبودیافته و ۲۴۴ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و ۱۲ نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.


برچسب ها: #کرونا
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا