جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 28340
تعداد نظرات: ۱
صحبت‌های جنجالی دهدار در روز انتخاب شهردار؛

جلسه شورای اسلامی بندر بوشهر که برای انتخاب شهردار انجام شد با انتقاد از یکی از اعضای شورا که انتخاب شهردار را فرمایشی دانسته بود واکنش نشان دادند.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 29 اردیبهشت 1399 - 22:14

به گزارش صدای استان، ابوذر دهدار در جلسه شورای اسلامی شهر بوشهر که برای انتخاب شهردار مرکز استان انجام شد با انتقاد از برخی اعضای شورا که جلسه را تحریم کردند اظهار داشت: این  اصلا رویه صحیحی نیست که عضو شورا که می‌تواند از طریق تریبون شورا با مردم حرف بزند از طریق اینستاگرام یا واتس‌آپ به مردم گزارش دهد و شورا را تهدید کند.
 رئیس شورای اسلامی بندر بوشهر با بیان اینکه مذاکره حق قانونی نماینده پارلمان شهری است گفت: بدعهدی و بد اخلاقی این است که یک عضو شورا به چند نفر قول و وعده دهد .
دهدار تصریح کرد: بعضی از اعضای شورا برای اخذ رای و انتخابات آینده دست به هر کاری می‌زنند و اخلاق را زیر پا می‌گذارند و بنده این مطالب را با سند و مدرک می‌گویم.برخی از اعضای شورا به خاطر این که کاندیدا آنها نمی‌توانست رای بگیرد قهر می‌کنند که این اصلاً زیبنده نیست.
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه سه سال است سکوت کرده‌ام افزود: کسی که سخنگوی شورا نیست و سخنان‌ش از لحاظ حقوقی منتسب به شورا نیست حرف‌هایی می‌زند که شأن شورا را پایین می آورد.بعضی از اعضای شورا چون دوست‌شان در شهرداری پست و مقام نگرفته شهردار و شورا را زیر سوال می‌برند.
وی ابراز داشت: شما تلاش خود را کردید و قول‌های متفاوتی به کاندیدهای بیچاره دادی ولی من شرف و حیثیتم را زیر پا نمی گذارم و به اعتقاد خود پایبندم. اگر کار به جایی رسید برای افکار عمومی خیلی چیزها را خواهم گفت که برای اخذ رای چه کارهایی که نمی‌کنند.
بنیان‌گذار اینگونه انتخاب شهردار، آقای آسایش است
کیوان هاشم‌زاده در جلسه  با انتقاد از یکی از اعضای شورا که انتخاب شهردار را فرمایشی دانسته اظهار داشت: جناب آقای آسایش از اعضای محترم شورا گفته است که این جلسه فرمایشی است و شهردار از قبل انتخاب شده است.
وی با ذکر دو نکته بیان کرد: آقای آسایش قبل از شروع شورای پنجم خودش بنیان‌گذار این داستان بوده و در انتخاب آقای میگلی‌نژاد قبل از اینکه ما برویم در فرمانداری، دوستان به این نتیجه رسیدند که میگلی‌نژاد شهردار باشد و لیدر این موضوع هم آقای آسایش بوده است.
عضو شورای اسلامی شهر بوشهر خاطرنشان کرد: اتفاقا این کار، کار درستی بوده و خلاف عرف نیست و در تمام دنیا اینگونه اتفاقات می افتد.
هاشم‌زاده افزود: مثلا در قضیه انتخاب ریاست مجلس رایزنی می‌شود و از یکی دو ماه قبل از تشکیل مجلس، نمایندگان رایزنی می‌کنند و در تمام جاهایی که دموکراسی وجود دارد این رایزنی‌ها صورت می‌گیرد.
گفتنی است در این نشست فردین خورشیدیان با کسب ۶ رای موافق شهردار بوشهر شد. عبدالخالق برزگرزاده، مهرزاد آسایش و اکبر توسلی سه عضو غایب شورا در این نشست بودند.

تعداد نظرات: ۱
ا
22:14 - 1399/02/29

باسلام و عزض ادب و احترام
در شورای ۹ نفره مرکز استان به نظر این حقیر ۹۰ سلیقه و اختلاف نظ وجود داشته و دارد واز این بابت مطمئن باشید و هستیم که شهر بوشهر روز به روز بابت این شورا که در آن لج بازی . کدورت . حسادت نسبت به هم . عدم اتحاد در بین اعضای شورا . و ……… تنها متضررین آن مردم و مردم ومردم شهر بوشهر میباشند .

ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا