جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 28301
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاتل فراری مرد ۶۸ ساله در شهرستان دشتستان خبر داد.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 28 اردیبهشت 1399 - 09:35

به گزارش صدای استان ؛ سردار خلیل واعظی اظهار داشت: در ساعت ۱۷ روز اول فروردین سال جاری در پی اعلام کشف جسد فردی در یک دامداری حوالی شهر برازجان، سریعاً کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی بیان داشت: در بررسی‌های اولیه مأموران پلیس آگاهی مشخص شد جسد متعلق به مردی ۶۸ ساله است که حدود یک هفته از مرگ وی می‌گذرد.

واعظی گفت: با بررسی‌های علمی و رصد اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی شهرستان دشتستان و اخذ نظریه پزشکی قانونی فرضیه قتل متوفی تقویت و تلاش برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: با تحقیقات پلیسی، عامل ارتکاب قتل که فردی ۳۸ ساله و اهل برازجان بوده شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در سطح شهر برازجان دستگیر شد.

واعظی در ادامه تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته توسط مأموران متهم به ارتکاب قتل اعتراف و اظهار داشته به دلیل اختلافات قبلی با شلیک گلوله وی را در دامداری به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بابیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم دو قبضه اسلحه به همراه مقادیری مهمات کشف شد عنوان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا