پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 28298
تعداد نظرات: ۰
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر:

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۲۴۴ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۱۹ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

تاریخ انتشار: شنبه ، 27 اردیبهشت 1399 - 14:04

دکتر سعید کشمیری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار وبدا در بوشهر اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۴۴۱ نفر شامل ۲۵۵ مرد و ۱۸۶ زن است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از ۱۹ مورد مثبت جدید، سه مورد در بوشهر، ۹ مورد در دشتستان، سه مورد در دیلم، یک مورد در دشتی، یک مورد در دیر، یک مورد در عسلویه و یک مورد در جم شناسایی‌شده‌اند.
دکتر کشمیری اضافه کرد: سه بیمار جدید شهرستان بوشهر، دو خانم ۴۴ و ۳۵ ساله به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده که خانم ۳۵ ساله سابقه سفر به خوزستان را داشته و آقایی ۲۴ ساله بعد از گذراندن دوره درمان ترخیص شده است و همه بیماران در مراقبت خانگی قرار دارند.
وی بیان کرد: از ۹ بیمار جدید شهرستان دشتستان، خانمی ۹۸ ساله که در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان است و دو خانم ۴۳ و ۳۸ ساله، دختر بچه‌ای ۱۰ ساله، پسربچه‌ای ۴ ساله، چهار آقای ۴۳، ۳۱، ۲۸ و ۲۵ ساله هستند که همه بیماران سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.
دکتر کشمیری اضافه کرد: سه بیمار جدید شهرستان دیلم، دو آقای ۵۴ و ۳۱ ساله و خانمی ۳۸ ساله که همه بیماران سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیمار جدید شهرستان دشتی آقایی ۴۳ ساله است که به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارد و بیمار جدید شهرستان دیر نیز آقایی ۵۳ ساله است که برای گذراندن دوره درمان خود در بیمارستان بستری است.
وی بیان کرد: بیمار جدید شهرستان عسلویه آقایی ۲۸ ساله ساکن استان خوزستان و شاغل در عسلویه است که سابقه تماس با مورد مثبت نیز داشته است و بیمار جدید ساکن شهرستان جم نیز آقایی ۴۶ ساله و سابقه تماس با مورد مثبت شناسایی‌شده را داشته است که هر دو بیمار به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۴۴۱ نفر) تاکنون ۲۴۴ نفر از آنان بهبودیافته و ۱۷۷ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و ۸ نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا