جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 28265
تعداد نظرات: ۰

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۲۲۹ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۱۸ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

تاریخ انتشار: جمعه ، 26 اردیبهشت 1399 - 13:11

دکتر سعید کشمیری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار وبدا در بوشهر اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز جمعه ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۴۲۲ نفر شامل ۲۴۳ مرد و ۱۷۹ زن است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از ۱۸ مورد مثبت جدید، ۷ مورد در دشتستان، ۸ مورد در بوشهر، یک مورد در گناوه، یک مورد در دیر و یک مورد در کنگان به ثبت رسیده که همه بیماران به صورت سرپایی در مراکز بیماریابی شهرستان محل سکونت خود شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.

وی تصریح کرد: ۷بیمار جدید شهرستان دشتستان، آقایانی ۱۶و ۳۹ ساله و خانم‌هایی ۳۳، ۵، ۳۱، ۱۹ و ۲۷ ساله که سابقه تماس با بیمار کرونایی داشته‌اند و همه بیماران به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.
دکتر کشمیری افزود: هشت بیمار جدید شهرستان بوشهر، آقایایانی ۳۵، ۳۸، ۳۰ و ۳۴ ساله و خانم هایی ۱۶، ۲۱، ۶۳ و ۵۵ ساله  هستند که سابقه تماس با بیمار کرونایی داشته‌اند و همه بیماران به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند و یک نفر از مبتلایان سابقه مسافرت به استان مازندران را داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: بیمار جدید دیگر نیز آقایی ۳۷ ساله ساکن مشهد و محل کار وی در شهرستان کنگان بوده، بیمار شهرستان گناوه آقایی ۴۸ ساله و بیمار شهرستان دیر نیز خانمی ۴۰ ساله هستند که در مرکز بیماریابی شهرستان محل سکونت خود شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۴۲۲ نفر) تاکنون ۲۲۹ نفر از آنان بهبودیافته و ۱۷۳ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و ۸ نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا