سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 28216
تعداد نظرات: ۰

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۲۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: با تأیید آزمایشگاه تشخیص کرونا، ۱۶ نفر به لیست مبتلایان به این ویروس در بوشهر افزوده شد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 23 اردیبهشت 1399 - 13:53

دکتر سعید کشمیری به خبرنگار وبدا در بوشهر گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۳۸۹ نفر است که از این تعداد ۲۲۳ مرد و ۱۶۶ زن هستند.
دکتر کشمیری با اشاره به ادامه روند بیماریابی در مراکز منتخب بیماریابی استان افزود: از ۱۶ مورد مثبت جدید که در مراکز بیماریابی شناسایی‌شده‌اند، ۵ نفر در بوشهر، ۴ نفر در دشتستان، ۳ نفر در گناوه، ۲ نفر در عسلویه، یک نفر در جم و یک نفر نیز در دیلم به ثبت رسیده است.
وی ادامه داد: ۵ بیمار جدید شهرستان بوشهر ۴ آقای ۴۶،۳۸، ۳۶ و ۲۱ ساله هستند که پس از شناسایی در مراکز بیماریابی در مراقبت خانگی قرار دارند و یک خانم ۳۰ ساله که در حال حاضر در بیمارستان بستری است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: چهار بیمار شهرستان دشتستان نیز دو آقای ۶۲ و ۴۳ ساله و دو خانم ۳۳ و ۳۰ ساله هستند که سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و از این تعداد آقای ۶۲ ساله در بیمارستان بستری و دیگر موارد نیز در مراقبت خانگی قرار دارند.
دکتر کشمیری افزود: سه بیمار شهرستان گناوه نیز دو خانم ۶۲ و ۲۱ ساله و یک آقای ۳۰ ساله هستند و به‌جز خانم ۲۱ ساله که ترخیص شده است دو فرد دیگر در بیمارستان بستری هستند.
وی تصریح کرد: دو بیمار جدید در شهرستان عسلویه آقا و غیربومی هستند که یکی از آن‌ها ۵۵ ساله باسابقه مسافرت در چهارده روز گذشته در مراقبت خانگی قرار دارد و دیگری نیز آقای ۳۵ ساله و در بیمارستان بستری است.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر افزود: در شهرستان جم یک خانم ۲۹ ساله پس از شناسایی توسط مرکز بیماریابی در مراقبت خانگی قرار دارد و در شهرستان دیلم نیز کودکی ۸ ساله در بیمارستان بستری است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا