شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 28139
تعداد نظرات: ۰
کودک 8 ساله و 4 ساله در میان بیماران؛

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۱۶۷ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۱۴ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

تاریخ انتشار: شنبه ، 20 اردیبهشت 1399 - 13:18

دکتر سعید کشمیری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار وبدا در بوشهر اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۳۵۸ نفر شامل ۲۰۳ مرد و ۱۵۵ زن است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از ۱۴ مورد مثبت جدید، ۸ مورد در دشتستان، ۳ مورد در تنگستان، ۲ مورد در جم و یک مورد در دیلم به ثبت رسیده که همه بیماران به صورت سرپایی در مراکز بیماریابی شهرستان محل سکونت خود شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.

وی تصریح کرد: ۸ بیمار جدید شهرستان دشتستان، آقایانی ۳۶، ۳۱، ۲۹، ۲۱ و ۲۱ ساله و خانم‌هایی ۷۰، ۴۹ و ۲۵ ساله که سابقه تماس با بیمار کرونایی داشته‌اند و همه بیماران به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.

دکتر کشمیری افزود: سه بیمار جدید شهرستان تنگستان، آقایی ۷۵ ساله، خانمی ۵۰ ساله و کودکی ۸ ساله که سابقه تماس با بیمار کرونایی داشته‌اند و همه بیماران به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: سه بیمار جدید دیگر نیز آقایی ۴۷ ساله ساکن شهرستان دیلم و آقایی ۳۲ ساله و کودکی ۴ ساله از شهرستان جم که در مرکز بیماریابی شهرستان محل سکونت خود شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۳۵۸ نفر) تاکنون ۱۶۷ نفر از آنان بهبودیافته و ۱۷۵ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و ۴ نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا