جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 28106
تعداد نظرات: ۰

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۱۶۷ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۲۳ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

تاریخ انتشار: جمعه ، 19 اردیبهشت 1399 - 12:34

دکتر سعید کشمیری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار وبدا در بوشهر اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز جمعه ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۳۴۴ نفر شامل ۱۹۴ مرد و ۱۵۰ زن است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از ۲۳ مورد مثبت جدید ۱۴ مورد در بوشهر، ۵ مورد دشتستان، ۲ مورد جم، یک مورد دیلم و یک مورد دشتی به ثبت رسیده که همه بیماران به‌صورت سرپایی در مراکز بیماریابی شهرستان محل سکونت خود شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.
وی تصریح کرد: ۱۴ بیمار جدید شهرستان بوشهر، آقایانی ۴۴، ۴۸، ۴۲، ۴۱، ۳۷، ۴۳، ۵۷، ۲۵، ۲۰، ۳۵ و ۳۹ ساله و خانم‌هایی ۴۷، ۲۷ و ۲۱ ساله که سابقه تماس با بیمار کرونایی داشته‌اند و همه بیماران به‌صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.
دکتر کشمیری افزود: ۵ بیمار جدید که در شهرستان دشتستان به ثبت رسیده‌اند، خانم‌هایی ۳۸، ۲۷ و ۱۱ ساله و آقایانی ۵۹ و ۲۰ ساله که سابقه تماس با بیمار کرونایی داشته‌اند و همه بیماران به‌صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: بیمار جدید ساکن شهرستان دیلم خانمی ۲۳ ساله و بیمار جدید شهرستان دشتی نیز آقایی ۶ ساله که سابقه تماس با بیمار کرونایی داشته‌اند و هر دو بیمار به‌صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان محل سکونت خود شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.
دکتر کشمیری اضافه کرد: دو بیمار جدید شهرستان جم، آقایی ۳۳ ساله و خانمی ۲۶ ساله که سابقه تماس با بیمار کرونایی داشته و به‌صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: متأسفانه خانمی ۷۱ ساله ساکن شهرستان دیلم که نمونه آزمایش وی قبلا مثبت شده بود نیز فوت‌شده است.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۳۴۴ نفر) تاکنون ۱۶۷ نفر از آنان بهبودیافته و ۱۵۹ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و ۶ نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.


برچسب ها: #کرونا
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا