پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 28072
تعداد نظرات: ۰
با ابتلای 19 مورد جدید؛

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۱۵۱ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۱۹ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 16 اردیبهشت 1399 - 11:21

دکتر سعید کشمیری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار وبدا در بوشهر اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۳۰۹ نفر شامل ۱۷۵ مرد و ۱۳۴ زن است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از ۱۹ بیمار جدید، ۶ مورد در بوشهر، ۷ مورد دشتستان، ۲ مورد دیلم، ۲ مورد کنگان، یک مورد دشتی و یک مورد تنگستان به ثبت رسید که همه آن‌ها در مراکز بیمار یابی شناسایی‌شده‌اند.

وی تصریح کرد: ۶ بیمار جدید ساکن شهرستان بوشهر، آقایانی ۵۸، ۵۴، ۳۸ و ۳۶ ساله و خانمی ۴۲ ساله که در مراکز بیمار یابی شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند و آقای ۴۷ ساله که در بیمارستان بستری بوده و دوره درمان خود را طی می‌کند.
دکتر کشمیری بیان کرد: ۷ بیمار جدید شهرستان دشتستان، آقایانی ۵۷، ۴۹، ۴۲، ۴۰، ۳۱ و ۱۱ ساله و خانمی ۵۴ ساله بودند که در مراکز بیمار یابی شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند و سابقه تماس با مورد مثبت را داشته‌اند.
وی بیان کرد: دو بیمار جدید ساکن شهرستان دیلم آقایی ۲۰ ساله ساکن یکی از استان‌های آلوده بوده که سابقه تماس با مورد مثبت نیز داشته است و دیگری خانمی ۲۶ ساله و سابقه تماس با مورد مثبت داشته است که هر دو مورد در مرکز بیمار یابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.
دکتر کشمیری اضافه کرد: دو بیمار جدید ساکن شهرستان کنگان، آقایی ۲۸ ساله و خانمی ۵۰ ساله که سابقه تماس با مورد مثبت را داشته‌اند و در مرکز بیمار یابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: بیمار جدید ساکن شهرستان دشتی آقایی ۳۱ ساله بوده که در مرکز بیمار یابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی است.
وی بیان کرد: بیمار جدید ساکن شهرستان تنگستان آقایی ۳۸ ساله بوده که در مرکز بیمار یابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی است.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۳۰۹ نفر) تاکنون ۱۵۱ نفر از آنان بهبودیافته و ۱۴۳ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و چهار نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.


برچسب ها: #بوشهر #کرونا
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا