شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 28050
تعداد نظرات: ۰
ابتلای 23 نفر در یک روز؛

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۱۴۹ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۲۳ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 15 اردیبهشت 1399 - 13:58

دکتر سعید کشمیری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار وبدا در بوشهر اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۲۹۰ نفر شامل ۱۶۰ مرد و ۱۳۰ زن است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از ۲۳ بیمار جدید، ۱۴ مورد در بوشهر، ۴ مورد دیلم، ۳ مورد دشتستان، یک مورد گناوه و یک مورد جم به ثبت رسید که همه آن‌ها در مراکز بیمار یابی شناسایی‌شده‌اند.
وی تصریح کرد: ۱۴ بیمار جدید ساکن شهرستان بوشهر، آقایانی ۴۹، ۳۲، ۳۳، ۳۵، ۳۷، ۴۶، ۴۲، ۳۸، ۳۴، ۴۵، ۳۹، ۳۸، ۴۰ و ۴۱ که همه آن‌ها در مراکز بیمار یابی شناسایی‌شده و به جز یک نفر که در بیمارستان بستری بوده و دوره درمان خود را طی می‌کند بقیه در مراقبت خانگی قرار دارند.
دکتر کشمیری اضافه کرد: با بررسی‌های انجام‌شده بر روی یک بیمار، کانون جدیدی از بیماری در استان شناسایی و همه در قرنطینه کامل و استاندارد قرار گرفتند و هیچ‌کدام از این موارد دارای علائم بیماری نیستند و با مراقبت و غربالگری ردیابی و شناسایی‌شده‌اند.
وی بیان کرد: چهار بیمار جدید ساکن شهرستان دیلم سه آقای ۳۵، ۳۱ و ۲۴ ساله و خانمی ۳۳ ساله که همگی از یک خانواده و سابقه مسافرت و تماس با مورد مثبت را داشته‌اند که در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.
دکتر کشمیری اضافه کرد: سه بیمار جدید ساکن شهرستان دشتستان خانمی ۳۷ ساله به همراه دختر ۹ ساله و پسر ۶ ساله‌اش که سابقه تماس با مورد مثبت را داشته‌اند و که در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: بیمار جدید دیگر آقایی ۴۶ ساله ساکن شهرستان جم و سابقه تماس با مورد مثبت را داشته و به صورت سرپایی در بیمارستان شناسایی‌شده و بیمار دیگر نیز آقایی ۲۶ ساله ساکن شهرستان گناوه که در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و هر دو آن‌ها در مراقبت خانگی قرار دارند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۲۹۰ نفر) تاکنون ۱۴۹ نفر از آنان بهبودیافته و ۱۲۴ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و ۶ نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.


برچسب ها: #بوشهر #کرونا
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا