پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 27824
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مردی ۴۲ ساله که در شهرستان کنگان به علت اختلاف مالی و ملکی جوانی را به قتل رسانده بود، شناسایی و دستگیری شد.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 7 اردیبهشت 1399 - 11:04

به گزارش صدای استان ؛ سردار خلیل واعظی با اعلام این خبر گفت: روز ۲۹ بهمن سال گذشته، وقوع یک قتل در شهرستان کنگان به پلیس گزارش شد. در ادامه کارشناسان و کارآگاهان پلیس آگاهی در محل وقوع حادثه مشاهده کردند فردی با ضربات گلوله به قتل رسیده است، در همین راستا اقدامات فنی و بررسی های میدانی در دستور کار قرار گرفت.

 

به گفته فرمانده انتظامی استان وجود آثار خون، نحوه مرگ و مستندات دیگر باعث شد کارآگاهان پلیس فرضیه قتل مقتول را در دستور کار قرار داده و مسیر تحقیقات را بر روی شناسایی هویت قاتل متمرکز کنند.

 

سردار واعظی خاطرنشان کرد: قاتل که با پوشش های خاص و زیرکانه ای مرتکب قتل شده بود تصور میکرد که ردی از وی برجا نمانده است، اما پلیس توانست با جمع آوری مستندات، این فرد ۴۲ ساله را که ساکن شهر کنگان بود، شناسایی و در عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

 

وی بیان کرد: متهم به قتل در بازجویی های اولیه منکر بزه ارتکابی شد، اما پس از مواجهه با مدارک پلیس به ارتکاب این جنایت اعتراف کرد.

 

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات مالی و ملکی بیان کرده است، ادامه داد: تحقیقات کارآگاهان پلیس در این خصوص ادامه دارد.


برچسب ها: #قتل #کنگان
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا