جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 27773
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : پاشگاه پارس جنوبی به ابهام و حواشی روزهای گذشته پاسخ داد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 3 اردیبهشت 1399 - 12:01

به گزارش صدای استان به نقل از ایسنا؛ در روزهای اخیر در خصوص مواضع مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم  بابت تسویه بخشی از طلب طلبکاران این باشگاه و همچنین وضعیت هافبک برزیلی مواردی مطرح شد. همین مساله واکنش باشگاه پارس جنوبی جم را به همراه داشت. این باشگاه در کانال رسمی خود نوشت:

توضیح باشگاه پارس‌جنوبی جم درباره مگنو باتیستا و تسویه با طلبکاران

ضمن تقدیر از زحمات کلیه مربیان و بازیکنان فصل‌های گذشته پارس جنوبی جم که باشگاه آن‌ها را جز سرمایه‌های معنوی خود می‌داند و همواره قدردان زحمات آنها هستیم بیان چند نکته ضروری به نظر می‌رسد.

همانطور که در جریان هستید باشگاه پارس جنوبی جم و مدیرعامل باشگاه اعلام کردند بخش زیادی از طلب بازیکنان فصل گذشته به میزان ۸۰ درصد پرداخت شده است که باید تاکید کنیم این مساله صحت دارد و متاسفانه برخی از دوستان دچار سوءتفاهم شده اند چراکه مدیریت باشگاه طبق برنامه‌ریزی مالی بخش زیادی از مطالبات بازیکنان فعلی باشگاه که از فصل قبل طلب داشتند را پرداخت کرده است.

باتوجه به اینکه باشگاه پارس جنوبی جم همواره از آرای ارکان انضباطی فدراسیون فوتبال  تمکین کرده است با برخی از طلب‌کاران باشگاه که حکم قطعی و لازم الاجرا و موردتایید کمیته تعیین وضعیت داشته‌اند در نیم فصل توافق و پیش از سال جدید تسویه مالی انجام شد و برای تایید این مساله دوستان می‌توانند با ایمان سلیمی،حسین معمار یا میثم تیموری و رحمان احمدی تماس برقرار کنند تا از صحت و سقم گفته‌هایمان مطلع شوند.

سیاست باشگاه در راستای تسویه با الباقی طلبکاران است. این‌که اکثر باشگاه‌های فوتبال ایران نه تنها برای یک فصل دارای تراز مالی منفی هستند بلکه از چند فصل قبل هنوز  بدهکاری دارند و این را همه می‌دانند. حال جدا از این موضوع که اکثر بدهکاری باشگاه پارس جنوبی جم مربوط به گذشته بوده اما مدیرعامل باشگاه آقای مرادی به دنبال تسویه با طلب‌کارانی است که حکم قطعی دارند که طبق زمان‌بندی انجام می‌شود.

برخی از دوستانی که از ما گله‌مند هستند باید بدانند در نیم‌فصل آرایشان در کمیته استیناف در حال رسیدگی بود که ان‌شاءالله در موعد مقرر با آن‌ها نیز توافقات لازم صورت خواهد گرفت. همان‌طور که می‌دانید با حمایت عملی  مدیریت منطقه ویژه و تلاش مجدانه مدیرعامل باشگاه از معدود باشگاه‌هایی بودیم که بازیکنان‌مان را قبل از نیم فصل به سقف ۵۰ درصد دریافتی رسانده‌ایم و بر اساس برنامه اعلامی سازمان لیگ برای ادامه بازی‌ها به الباقی تعهدات مالی‌مان نیز عمل خواهیم کرد.

مگنو یکی از با اخلاق‌ترین و فنی‌ترین بازیکنان خارجی حال حاضر فوتبال ایران است و باشگاه در همه زمینه‌ها از این بازیکن رضایت دارد و به دنبال تمدید قرارداد با وی هستیم اما درباره حواشی چند وقت اخیر پیرامون دوری مگنو از خانواده‌اش نیاز است چند مورد را متذکر شویم تا ذهن برخی از دلواپسان که زیادی نگران این بازیکن هستند روشن شود. روزی که مگنو مصدوم شد سرمربی تیم با هماهنگی مدیرعامل با آقای دکتر باقری فرد یکی از سه جراح برجسته و حاذق کشور  که پای مهدی ترابی را هم عمل کرده بودند هماهنگ شد تا جراحی رباط صلیبی مگنو را انجام دهند آن هم با آخرین متد روز دنیا که در جراحی رباط صلیبی به کار گرفته می شود اما مگنو درخواست داد به خاطر دوران نقاهت بعد از عمل کنار خانواده اش باشد و ازآنجایی که تمام هزینه های باشگاه زیر نظر سازمان‌های نظارتی انجام می شود انجام چنین کاری برای باشگاه مشکلات قانونی به وجود می‌آورد اما با این حال مدیرعامل باشگاه به دنبال راهکاری بود تا مگنو بتواند درکنار خانواده اش باشد. البته این را هم بگویم که به رغم اینکه بلیت های رفت و آمد ایشان در قرارداد بر عهده خود بازیکن بوده اما باشگاه تا این لحظه همه رفت و آمدهای مگنو را پرداخت کرده و هم اکنون نیز برای تهیه بلیت وی مشکلی ندارد.

مگنو علاوه بر هزینه عمل که قبلا راجع به آن توضیح داده شد خواهان تسویه مالی نیز است که ماجرای کرونا و بلاتکلیفی برگزاری بازی‌ها هم مزید بر علت شد تا منتظر بمانیم برای تصمیمات فیفا در خصوص قرارداد بازیکنان تا بعد از آن بتوانیم با مگنو تسویه حساب مالی انجام دهیم و امیدواریم با روشن شدن وضعیت فوتبال ایران طی چند روز آینده این اتفاق روی دهد.

لازم است این نکته را هم به برخی از دوستان متذکر شویم که مسیر رسیدن به حق و حقوقشان از راه تخریب و تهدید نیست چرا که باشگاه پارس جنوبی جم و هوادارانش همواره برای کسانی که حتی یک ساعت برای اعتلای نام بزرگ پارس جنوبی جم زحمت کشیده‌اند احترام و ارزش قائل است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا