پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 27737
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: باند سه نفره سرقت قطعات داخل خودرو با ۶ فقره سرقت دستگیر شدند.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 2 اردیبهشت 1399 - 10:02

به گزارش صدای استان؛ سرهنگ رهام رضایی افزود:در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات داخل خودرو، ماموران موفق به شناسایی یک باند سه نفره سرقت قطعات داخل خودرو در این شهرستان شدند و متهمان به ۶ فقره سرقت قطعات داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

او از مردم خواست: با توجه به هشدار‌های انتظامی و تجهیز وسایل نقلیه خود به سامانه‌های ایمنی از به جا گذاشتن اسناد، اوراق بهادار، وجه نقد و اشیا قیمتی در خودرو خودداری کنند و به محض مشاهده هر گونه تردد مشکوک در اطراف خودرو‌ها، به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه  هم با اشاره به دستگیری سه عضو یک باند حرفه‌ای سرقت مغازه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه با شیوه و شگرد‌هایی مشابه در این شهرستان، مشخص شد سارقان، سه نفر از سارقان سابقه دار شهرستان هستند.

سرهنگ حسین احمدی افزود: با دستگیری یکی از متهمان، او به پنج فقره سرقت مغازه با همدستی دوستانش اعتراف و بیان کرد اموال سرقت شده را به دو مالخر فروخته‌اند که در عملیاتی جداگانه هر دو مالخر نیز دستگیر شدند.

او با اشاره به اینکه هر سه متهم پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند، بیان کرد: تلاش برای دستگیری همدستان سارق در دستور کار است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا