جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 27700
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : کاپیتان شاهین شهرداری بوشهر گفت: شک نکنید اگر بازی‌ها برگزار شود ما با تمام قوا در مسابقات حاضر می‌شویم تا با کسب نتایج لازم در لیگ برتر بمانیم.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 1 اردیبهشت 1399 - 09:53

به گزارش صدای استان؛ مرتضی غلامعلی تبار در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران، در خصوص شرایطش در روز‌های تعطیلی لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: با وجود محدودیت‌هایی که داریم، طبق برنامه‌ای که باشگاه و کادرفنی برای بازیکنان در نظر گرفته تمریناتمان را دنبال می‌کنیم. اگر شرایط مناسب باشد در بیرون از منزل و در غیر این صورت در منزل تمریناتمان را انجام می‌دهیم تا بدن هایمان دچار افت نشود. در این شرایط سخت، کار دیگری نمی‌توانیم بکنیم.

غلامعلی تبار در ادامه گفت: آخرین بازی ما ۸ اسفندماه برابر فولاد بود و اکنون حدود ۵۰ روز است که به صورت گروهی تمرین نکردیم. اگر این وضعیت همچنان ادامه داشته باشد و طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا، بازی‌ها تا نیمه اردیبهشت ماه برگزار نشود، تا آن موقع ۲ ماه و نیم از آخرین جلسه تیمی ما می‌گذرد. مسلما هر تیمی در این شرایط قرار بگیرد، از فرم ایده آل خارج می‌شود و به حالتی که در ابتدای فصل داشته، بر می‌گردد. در صورتی که قرار شود لیگ ادامه پیدا کند، حداقل ۶، ۷ هفته زمان نیاز است تا تیم‌ها بتوانند بدنسازی کنند و به شرایط بازی برسند.

کاپیتان شاهین شهرداری بوشهر در پاسخ به این سوال که با شرایط موجود انتظار برای ادامه مسابقات  منطقی‌تر است یا نیمه تمام ماندن لیگ، اظهار داشت: ما تابع فدراسیون و سازمان لیگ هستیم و آن‌ها باید تصمیم گیری کنند که در این شرایط می‌توان لیگ را ادامه داد یا خیر. اگر بازی‌ها برگزار شود، ما هم مانند بقیه تیم‌ها در مسابقات حاضر می‌شویم. اگر هم قرار باشد لیگ نیمه تمام بماند، باید تصمیماتی گرفته شود که حق هیچ تیمی ضایع نشود.

او با تصدیق گفته‌های سرمربی تیمش مبنی بر این که تعطیلی لیگ برتر بیش از هر تیمی، به شاهین شهرداری ضربه زده گفت: در نیم فصل دوم نتایج خیلی خوبی گرفتیم و در رده بندی نیم فصل دوم، پس از پرسپولیس در رده دوم قرار داریم. ما از ۵ بازی ۱۰ امتیاز گرفتیم و شرایط مطلوبی داشتیم. اگر لیگ تعطیل نمی‌شد نتایج خیلی بهتری می‌گرفتیم و به شرایطمان در جدول سر و سامان می‌دادیم.

غلامعلی تبار در پاسخ به این سوال که با آغاز مجدد مسابقات، شاهین شهرداری می‌تواند روند خوبش را ادامه دهد و در لیگ برتر بماند گفت:  برای نیم فصل دوم بدنسازی مناسبی داشتیم و با برنامه‌های میشو، از نظر جسمی شرایط خوبی پیدا کرده بودیم. با وجود این که شرایط سختی ایجاد شده و برای بازگشت به فرم مطلوب زمان کمی داریم و از طرف دیگر مسابقات هم فشرده‌تر خواهد شد،   شک نکنید اگر بازی‌ها برگزار شود ما با تمام قوا در مسابقات حاضر می‌شویم تا با کسب نتایج لازم در لیگ برتر بمانیم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا